رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بدهی معوق به شرکت‌های خدمات رسان تعطیل شود، و هر مشکلی که با واحد تولیدی دارند، باید از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری نماید.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ 21 April 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه؛ محسن دارابی؛ رییس این سازمان در ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این مطلب که هر موضوعی که مرتبط با کار واحد تولیدی باشد قابل طرح در این ستاد است، افزود: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر بدهی معوق به شرکت‌های خدمات رسان تعطیل شود و مشکلات آن‌ها باید در این کارگروه حل و فصل شود.
رییس سازمان صمت در ادامه تاکید کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم کرمانشاه؛ دستگاه اجرایی و خدمات رسان نباید علیه واحد تولیدی طرح دعوا کند و هر مشکلی که با واحد تولیدی دارند، باید از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری نماید.
دارابی افزود: این سازمان به عنوان مرجع، آمادگی پاسخگویی به استعلامات شرکت گاز به منظور تعیین سطح بندی صنایع برای گاز بها را دارد.در ادامه مشکلات ۵ واحد تولیدی در این جلسه مطرح و به آن‌ها رسیدگی شد.
ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مهندس دارابی؛ رییس سازمان صمت کرمانشاه، دکتر قبادی؛ مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه و بقیه اعضا، عصر امروز چهارشنبه ۳۱ فرودین ماه سالجاری، در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار