دبیر جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی:
دبیر جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی گفت: پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی با حضور فرمانده سپاه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷ 24 April 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خراسان شمالی ظهر یک شنبه با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

محسن امیری، در این آئین اظهار کرد: این جشنواره در ۱۱ محور و ۱۱ قالب پیگیری می‌شود که آثار تولیدی شرکت کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

 

وی افزود: ارسال اثر منتشر شده در رسانه‌های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

 

دبیر جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی ادامه داد: مطالب منتشر شده در رسانه‌های مکتوب جهت ارسال می‌بایست با فرمت jpg بوده و یا به صورت zip ارسال شود.

 

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در رسانه‌های مجازی که آثار بی نام منتشر می‌شود، ذکر کد مطلب ضروری است.

 

امیری با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه یکم فروردین تا پانزدهم دی ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شده باشد، افزود: هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر درهر قالب جشنواره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار