رئیس امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری سومین جشنواره بین المللی فیلم یاس به میزبانی شهرستان رامسر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 01 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی مازندران، محمد محمدی اظهار داشت: بیش از 50 عنوان فیلم و 16 فیلم خارجی در بخش‌های انیمیشن، داستانی و مستند برای اکران در سومین جشنواره بین المللی ویدیویی یاس شرکت کردند.
وی با اشاره به حضور 400 میهمان ویژه از جمله هنرمندان برجسته کشوری، بازیگران، کارگردانان و عوامل حرفه ای سینما و تلویزیون و شبکه خانگی در این جشنواره، افزود: افتتاحیه این جشنواره یازدهم مهر در تله کابین رامسر برگزار خواهد شد.
محمدی خاطرنشان کرد: تقدیر از کتایون ریاحی، مجید مظفری و داوود میرباقری در مراسم افتتاحیه جشنواره یاس یکی از بخش‌های اجرایی آن خواهد بود.
وی بیان کرد: امیدواریم با توجه روز افزون به عرصه‌های مختلف هنری از جمله سینما بتوانیم عرصه‌های بهتری را برای هنرمندان این سرزمین مهیا کنیم و از نبوغ و خلاقیت‌های جوانان و پیشکسوتان کشورمان نهایت استفاده را ببریم.
محمدی، شکوفایی هنر را در گرو همدلی و تلاش همه هنرمندان و حمایت مسئولان دانست و اظهار امیدواری کرد: همچنان شاهد درخشش‌های بی نظیر هنرمدان در سطح ملی و جهانی باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار