دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ 08 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ "مراد مرادی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره تصاویر منتشر شده خانمی که در منطقه سد لتیان توسط ماموران کلانتری دستگیر شد، اظهار داشت: سردار "حسین رحیمی"؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ دستور رسیدگی فوری به این ماجرا را صادر کرد.

وی افزود: در این حادثه عوامل انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سد لتیان به لحاظ حرکات مخاطره آمیز به سرنشینان خودرو مظنون و دستور ایست صـادر کردند، ولی آنها بدون توجه به فرمان پلیس از صحنه متواری می­ شوند.

معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: دو خانم سرنشین خودرو، پس از دستگیری و موقع دلالت به مقر انتظامی در برابر ماموران مقاومت نموده و موجب بروز چنین حادثه شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، مقادیری مواد مخدر از نوع گراس کشف و پرونده قضائی در این زمینه تشکیل شد.

سرهنگ مرادی در خاتمه گفت: شیوه دستگیری نامبردگان برخلاف آموزه های پلیس بوده و مورد تأیید نمی باشد و در این خصوص برابر مقررات و ضوابط موضوع تحت رسیدگی بوده و مراحل قانونی خود را طی می کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار