رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفرش گفت: مرکز دیالیز شهرستان تفرش در روز ۵ مردادماه سالجاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 13 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اردلان زیلابی افزود: اقدامات لازم برای ساخت ساختمان دیالیز جنب بیمارستان والفجر تفرش انجام و مقرر شده است که این مرکز در ۵ مردادماه به صورت رسمی افتتاح شود.
وی یادآورشد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شهرستان تفرش در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و علت تداوم این وضعیت، بیماران بستری مبتلا به کرونا در این بیمارستان است و در حال حاضر یک بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت عمومی نه چندان بد با صلاحدید و نظر پزشک در بیمارستان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی می باشد.
وی افزود: خوشبختانه تعداد بیماران سرپایی به شدت کاهشی شده و با ادامه شرایط مطمئنا از وضعیت زرد خارج خواهیم شد.
دکتر زیلابی یادآور شد: در بیمارستان والفجر تفرش شاهد تغییرات عمده ای هستیم و وضعیت جراحی به مراتب نسبت به گذشته بهتر و سفرهای درمانی کم شده است.
وی اضافه کرد: متخصصین چشم، پوست، روان، ارتوپد، اورولوژی و رادیولوژی به صورت مرتب با حضور در مراکز درمانی در حال ارائه خدمت به مراجعه کنندگان هستند.
وی یادآور شد: به مدد و همت خیرین حوزه سلامت، برخی از تجهیزات مورد نیاز مرکز درمانی خریداری شده است و امید می رود که خیرین همچنان همراه و همگام حوزه سلامت باشند.
وی گفت: به علت کمبود نیروی انسانی در سطح فوریت، همزمانی دو حادثه باعث تأخیر در ارائه خدمت می شود لذا مقرر شده است که چهار نیرو به سازمان فوریت اضافه تا این مشکل مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار