سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: موضوع انتشار چالش اصلی و اساسی اشعار و داستان های تولیدی اعضای این کانون در استان قم است.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 19 June 2022

به گزارش تابناک قم، محمد غفاری ابراز داشت: قم یکی از استان هایی است که از سال های دور در موضوع ادبیات خوب کار می کرده است و شاعران و نویسندگان خوبی در این استان داریم.

وی بیان کرد: بسیاری از شاعران و نویسندگان در استان قم گرایش تخصصی به عرصه شعر و داستان کودک و نوجوان دارند و ناشران کودک و نوجوان به خوبی در قم فعال هستند.

وی ادامه داد: در عین حال در موضوع تصویرسازی کتاب های شعر و داستان کودک و نوجوان نیز زمینه های خوبی در قم مهیا است و این موفقیت به دلیل وجود مجلات و نویسندگان پرشمار کودک و نوجوان در این استان است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تاکید کرد: ادبیات کودک و نوجوان از نقاط قوت کانون پرورش فکری قم است و گروه ادبی و انجمن فعال و مربیان بسیار خوبی داریم که از شاعران و نویسندگان برجسته قم هستند.

وی اظهار داشت: مراکز کانون پرورش فکری قم از نظر آموزش و تولید در حوزه ادبیات در جایگاه خوبی قرار دارند و رشد خوب و سریعی را در کانون شاهدیم.

وی افزود: در حوزه ادبیات کودک و نوجوان فعالیت های زیادی در کانون قم شده که رسانه ای نشده است و چهره سازی و برجسته سازی فعالیت های این نهاد، یکی از نقاط ضعف آن برشمرده می شود.

غفاری عنوانن کرد: شاعران کودک و نوجوان که اشعار آن ها را کار کردیم از نظر تکنیک های شعر گویی و داستان نویسی بسیار قوی کار می کنند و در بسیاری از جشنواره هایی که در کشور برگزار می شود برگزیدگان از اعضای کانون قم هستند.

نزدیک به پنج هزار عضو در استان قم از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان بهره مند هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار