امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت: نقش بسیج کارگران در زمینه اشتغال‌زایی و برطرف کردن موانع تولید و راه‌ندازی و احیای واحدهای تولیدی بسیار مهم و حایز اهمیت است.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 22 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار افزود: در استان ایلام ظرفیت اربعین یک فرصت بسیار ارزشمند و استثنایی است که باید از این فرصت در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال استفاده کرد، باید روحیه جهادی حاکم شود و ظرفیت‌های استان از جمله آب و خاک و منابع خدادی که وجود دارد، بالفعل شود و در این صورت نباید بیکاری در استان داشته باشیم.

وی گفت: اگر روحیه بسیجی پای کار بیاید و  از توانمندی‌هایی که در استان وجود دارد، استفاده شود، مشکلات برطرف می‌شود و البته ما در استان قبل از اینکه مشکل بیکاری داشته باشیم، مشکل فرهنگ کار داریم.

کریمی تبار ادامه داد: نیاز است که فرهنگ کار در جامعه ما حاکم شود و با توجه به زمینه اشتغالی که وجود دارد بیکاری در استان می‌تواند رفع شود، باید فرهنگ‌سازی شود که با آموزش مهارت‌ها شغل ایجاد شود.

 وی مطرح کرد: نقش بسیج کارگری این است که وضعیت موجود را تغییر داده و موانع را رفع کند و زمینه کار را فراهم کرده چرا که فضای استان، فضای خوبی برای کار کردن است و موانع باید از سر راه تولید و کار برداشته شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار