ناظر عالی پروژه‌های جهاد آبرسانی وزارت نیرو با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی در بیش از ۷ هزار و ۳۰۰ روستا با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: در حال حاضر نقاط مختلف کشور به جبهه کاری عملیات آبرسانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 24 July 2022

به گزارش تابناک قم، مرتضی خانمحمدی روز شنبه در بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی شهرستان کهک قم و بررسی مسائل و مشکلات پیش رو و راهکارهای تسریع در اجرای این پروژه‌ها، هدف از بازدیدها را احصای چالش‌های و مشکلات پیش روی پروژه‌های جهاد آب‌رسانی دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم راهکارها و تمهیدات مناسبی را برای تسریع در اجرای این پروژه‌ها در نظر بگیریم.

وی بابیان اینکه بحث محرومیت‌زدایی از ابتدای دولت سیزدهم به‌صورت ویژه  و جدی موردتوجه وزارت نیرو قرار گرفت، اظهار داشت: ایجاد مرکز جهاد آب‌رسانی، ساماندهی خیرین و تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ازجمله اقداماتی است که در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ روستا در کشور به‌صورت سیار آب‌رسانی می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح جهاد آب‌رسانی مشکل زیادی از آب‌رسانی به روستاهای کشور برطرف شود.

ناظر عالی پروژه‌های جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو بابیان اینکه در بحث محرومیت زیادی اقدامات بزرگی در حال انجام است، خواستار توجه جدی به جهاد تبیین شد و با قدردانی از پیگیری‌های شبانه‌روزی بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان قم برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی گفت: امیدواریم با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها، مردم طعم شیرین خدمت را بچشند.

لزوم توجه ویژه به رفع مشکل آب رسانی روستاهای قم

استاندار قم نیز در این نشست بر لزوم توجه ویژه به رفع مشکل آب‌رسانی به روستاهای قم در قالب جهاد آب‌رسانی تاکید کرد و با اشاره به تعداد کم روستاهای استان قم، از وزارت نیرو و قرارگاه امام حسین خواست تا مشکل آب‌رسانی به روستاهای قم را به‌صورت کامل برطرف کنند.

سید محمدتقی شاهچراغی بابیان اینکه در حال حاضر بخشی از روستاهای قم در زمینه آب‌رسانی با چالش مواجه هستند، ابراز داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و تأمین اعتبار لازم هر چه سریع‌تر این چالش‌ها پایان یابد.

اجرای ۱۲ پروژه در قالب طرح جهاد آب‌رسانی در قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۱۲ روستای قم با اعتباری بالغ‌بر ۸۰  میلیارد تومان در طرح جهاد آب‌رسانی قرارگرفته است، اظهار داشت: احداث مخازن ذخیره آب، خطوط انتقال، شبکه توزیع روستاها، خرید ژنراتور برای برق اضطراری و غیره ازجمله پروژه‌هایی است که در قالب این طرح به اجرا خواهد رسید.

حسن بختیاری با اشاره به پیگیری‌های استاندار و وزارت نیرو در خصوص اجرای پروژه‌های جهاد آب‌رسانی در استان قم اظهار داشت: امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه‌ها، موجبات رضایت روستاییان را برآورده سازیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار