استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت : بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام هم که قرار بود یک ماه پیش افتتاح شود، اما به دلیل مشکل آب فعلاً افتتاح نشده و بنا داریم در هفته دولت این بیمارستان افتتاح شود. در حال تلاش برای رفع مشکل آب این بیمارستان هستیم اما در مجموع آماده سرویس دهی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 25 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا اظهار داشت : ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان هزینه می شود که با رایزنی های انجام شده این تعداد به ۲۰۰ روستا افزایش می یابد که اعتبارات این حوزه نیز افزایش خواهد یافت.

وی گفت : در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز مصوبات خوبی داشتیم که مهمترین آنها احداث پارک پلی پروپیلن با اشتغالزایی چهار هزار نفر بصورت مستقیم است که مقدمات لازم برای شروع بکار این طرح فراهم شده است.

استاندار ایلام ادامه داد :یکی موضوعات مهم که در قالب این سفر انجام گرفت، بازدید رئیس جهور از مناطق حاشیه نشین و محله «کارخانه نمک» بود که با مدیریت شهرداری و دفتر فنی اقداماتی در راستای ساماندهی این محله ها و ارایه برخی امتیازها در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد:  پرونده مالیاتی نفت و گاز نیز یکی از مطالبات مهم و جدی استان بود که متمرکز در استان کرمانشاه بود و با پیگیری های بعمل آمده، این پرونده های مالیاتی با دستور وزیر به استان بازگردانده می شود که تحول عظیمی در حوزه شهرداری ها ایجاد می کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار