فرماندار سرپل ذهاب:
فرماندار سرپل ذهاب از افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی بخش دشت ذهاب در ششمین روز از هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۳ 30 August 2022

صدراله بابلی در هفتمین روز از هفته دولت در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی بخش دشت ذهاب در روستای بزمیرآباد شهرستان سرپل ذهاب باحضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار و مدیران بخش‌های مختلف برگزار شد.

بابلی افزود: پروژه اجرای سد هواسان که در سال۱۴۰۰ با تصویب وتخصیص بودجه کار اجرایی آن آغاز شد این سد که برآورد اولیه آن ۳۰۰هزار ملییارد تومان است، در دهستان سر قلعه ۷۰۰هزار هکتار آبیاری خواهد کرد.

وی افزود: ازجمله طرح‌های مهم دولت میتوان بحث سامانه گرمسیری وزمین‌های باقی مانده دشت ذهاب است که در سفر ریاست جمهوری اعتبار لازم برای تکمیل واجرای پروژه در نظر گرفته شده است.

بابلی تصریح کرد: بخشی از پروژ‌های روکش آسفالت راه‌های روستایی اجرا شده ودر آینده نزدیک بخش‌های دیگر اجرا خواهد شد، در بحث آب آشامیدنی در بخش دشت ذهاب، مجتمع آب رسانی که بخشی از آن به پیمانکاری سپرده شده است و مرحله بهسازی آن انجام خواهد شد.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: طرح‌های هادی روستایی در هفت روستا اجرا شدع که دولت در یک سال گذشته نزدیک به چهار میلیارد تومان هزینه اختصاص داده، جدول گذاری و علمک گاز رسانی، شبکه فاضلاب انجام شده است.

بابلی افزود: طرح‌های عمرانی دهیار‌ها که در بخش دشت ۱۵ روستا از محل اعتبارات دهیار‌ها حدود با بوجه یک میلیارد تومان شامل اصلاح شبکه‌ای معابر ورفع آب‌های سطحی اختصاص داده شده است.

وی در پایان گفت: سیاست دولت سیزدهم خدماترسانی به روستا‌های کم برخوردار ودور دست است که در سفر خود به استان نیز به این مهم اشاره کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار