سخنگوی صنعت آب در استان همدان:
سخنگوی صنعت آب در استان همدان از کاهش تماس های مردمی با مرکز ارتباطات مردمی آبفا(122) به دلیل پایدار شدن شبکه آبرسانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 02 September 2022

سخنگوی صنعت آب در استان همدان از کاهش تماس های مردمی با مرکز ارتباطات مردمی آبفا(122) به دلیل پایدار شدن شبکه آبرسانی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حمید عزیزی متواضع با اعلام اینکه وضعیت شبکه آبرسانی همچنان رو به بهبود است، در خصوص میزان تماس های مردمی با مرکز 122 گفت: بر اساس گزارشات دریافتی از این مرکز امروز شاهد کاهش 48 درصدی تماس های مردمی هستیم ضمن اینکه تا ساعت ۱۵ از مجموع یک هزارو 985 تماس دریافتی تنها 68 تماس از دست رفته داشتیم که این موضوع نشان دهنده بهبود شرایط و کاهش تماس ها است.

وی افزود:۷۵درصد این تماس‌ها مربوط به شهر همدان و 46 درصد تماس ها مربوط به اعلام حوادث که منجر به ثبت ۱۹۰ مورد حادثه شده است .

عزیزی متواضع در ادامه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده به منظور احداث خط اضطراری انتقال آب از سد تالوار گفت: از مجموع 16 کیلومتر مسیر انتقال100 درصد حفاری و 82 درصد معادل 13 کیلومتر لوله گذاری این پروژه عملیاتی شده است.

وی در خصوص انتقال آب از چاههای کشاورزی و سایت آقا حصار نیز توضیح داد: در حال حاضر با 55 حلقه چاه فعال در مدار انتقال 436 لیتر در ثانیه آب تولید شده از این محل امکان پذیر شده ضمن اینکه از بخش شمالی و جنوبی سایت آق حصار نیز 300 لیتر بر ثانیه آب وارد مدار بهره برداری شهر همدان میشود.

حمید عزیزی متواضع با توضیح در خصوص فعالیت قرارگاه آبرسانی تانکری گفت : با حضور چشمگیر همکاران من در آبفا ، در کنارگروه های جهادی ، بسیج ، فرمانداری همدان ، مرکز بهداشت ، شهرداری همدان و ... روز گذشته موفق شدند در قالب 176 سرویس آب تانکری دومیلیون و 158 لیتر آب را در سطح شهر به مناطقی پایش شده از طریق مرکز 122 انتقال دهند.

وی افزود: تا ساعت 13 امروز نیز 96 سرویس معادل یک میلیون و 210لیتر آب شرب تانکری میان مردم توزیع شد.

وی همچنین اعلام کرد: در حال حاضر نیز برای بهبود امر آبرسانی دو مورد اصلاح شبکه در کوی امیرکبیر و بلوار رنجبران نیز توسط تیم های عملیاتی آبفا در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار