کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ 11 September 2022

اختصاصی هما خوزستان 

 افشار پرویزی بابادی

شروع سال تحصیلی جدید هر ساله دغدغه خانواده‌ها را به همراه دارد. از ثبت نام فرزندان تا خرید نوشت افزار و کیف و لباس مدرسه همواره والدین را درگیر می کند.

ایاب و ذهاب دانش آموزان مسئله مهم دیگری است که همواره دغدغه والدین است مشغله نداشتن خودروی شخصی دوری از مدرسه انی بودن مسیر و ... ایجاد می‌کند که خانواده‌ها برای دانش آموزان سرویس مدرسه قرار دهند گرفتن سرویس مدرسه خود شرایط و مشکلات خاصی را دارد.

سرویس مدارس، وسیله نقلیه ایمن و مناسبی است که از طرف مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد تا به وسیله یک راننده سالم و مجرب در سطح شهر جا به جا شوند.به موقع رسیدن دانش آموزان در مدارس برای خانواده مهم است چراکه خستگی و دیر رسیدن بر روند تحصیل دانش اثر منفی دارد.

از شروط رانندگان برای سرویس مدارس، غیر سیگاری بودن آنان است تا سلامت جسمی دانش آموزان به خطر نیافتد.

شرکت‌های خدمات سرویس مدارس، به صورت جدی سلامت روانی رانندگان را نیز بررسی می‌کنند. رانندگان باید اصول ایمنی لازم برای حمل و نقل دانش آموزان بکار بگیرند.


با توجه به اهمیت بسیار زیاد سلامت اخلاقی و جسمی رانندگان و فراهم شدن شرایط کاملا امن در مسیر مدرسه برای دانش آموزان، تمام رانندگان لازم است خانواده‌ها نظارت کافی داشته باشند برای انتخاب سرویس مدارس با مسئولان در مدرسه همفکری داشته باشند تا با مشارکت آن‌ها یک راننده مجرب کار حمل و نقل دانش آموزان را به عهده بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار