برای نخستین بار در تاریخ صنعت نفت؛
نشست 6 ساعته هم اندیشی فعالان عرصه هنری، فرهنگی و گردشگری مناطق نفت خیز جنوب با مدیرعامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد در این نشست هنرمندان حاضر به تشریح گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری خود پرداختند و برنامه ریزی های لازم جهت خلق تولیدات فاخر هنری با بهره گیری از ظرفیت جمع حاضر صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱ 01 May 2024

تابناک خوزستان: تأسیس خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی در صنعت نفت جنوب به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جلسه هم اندیشی فعالان عرصه هنری، فرهنگی و گردشگری مناطق نفت خیز جنوب برای نخستین ‌بار در تاریخ مناطق امروز یکشنبه ٩ اردیبهشت ماه با حضور مهندس علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مهندس سعید آتشبار، رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد. 

در این نشست ۶ ساعته، هنرمندان حاضر به تشریح گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری خود پرداختند.

در بخش نخست این نشست که با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد؛ نمایندگان کارگروه های تخصصی هنری به بیان دغدغه ها و ارائه پیشنهادات لازم جهت تحقق هسته های فرهنگی در صنعت نفت جنوب پرداختند.

مهندس دانشی در ادامه به باز تعریف هنر فاخر و اهمیت آن برای ایجاد جبهه فرهنگی در عرصه مبارزه طلبی قدرت‌ها پرداخت.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با ابراز خرسندی از پیوند دوباره هنر و نفت گفت: پیوند نفت با ادبیات از آن دست خلاقیت‌هایی است که نباید شکل گیری آن را ساده انگاشت در این راستا از هر جریان هنری که بتواند روایتگری صحیح و اثری فاخر در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برجای بگذارد، حمایت خواهیم کرد. 


در حاشیه این نشست « استاد جعفرزاده» به اجرای زنده سنتور پرداخت که مورد استقبال و تجلیل رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قرار گرفت. 

افزون بر آن جمعی از هنرمندان حاضر در این نشست آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های آموزشی پایه برای علاقه مندان اعلام کردند. 

مهندس آتشبار نیز در این نشست بر ضرورت خلق آثار هنری ناب ضمن احیاء ظرفیت های فرهنگی نفت تأکید کرد. 

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین ایجاد زیرساخت های فرهنگی در جهت کادرسازی و خلق اثر برای روایتگری نفت را امری حیاتی خواند و از وجود چنین ظرفیت ارزشمندی در مناطق نفت خیز جنوب ابراز خرسندی کرد.  

گفتنی است در حاشیه این جلسه، هنرمندان حاضر به اجرای زنده نقالی، شعر و موسیقی پرداختند همچنین بنا شد که این جلسات به صورت مستمر در سایر حوزه ها نیز برگزار شده و از ظرفیت هنرمندان حاضر در خلق تولیدات روز بهره گیری شود.

برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار