کد خبر: ۱۰۷۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 25 October 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

شیوع آنفلوانزا در دومین ماه از سومین فصل سال افزایش پیداه کرده است و تعداد زیادی از افراد خصوصا کودکان را راهی بیمارستان کرده است.

در اهواز بیمارستان ابوذر پذیرایی تعداد زیادی از بیماران مبتلا به آنفلوانزا است که در بخش های مختلف بستری شده اند.

خانواده ها در این فصل بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و به آنها تاکید کنند در مدارس حتما اصول بهداشتی را رعایت کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: هرساله با توجه به شروع فصل پاییز و افزایش عفونت‌های تنفسی و ویروسی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شروع بیماری‌های فصلی و آنفلوانزا افزایش پیدا می‌کند.

محسن حسین زاده بیان داشت: امسال شدت بیماری بالا رفته است و بازگشایی مدارس مزید بر علت شد و باتوجه به این موضوع که دانش آموزان از نظر سیستم ایمنی مستعد‌تر هستند به آنفلوانزا مبتلا می‌شوند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: افرادی که علائم بیماری در آن‌ها ظاهر شود به بیمارستان مراجعه می‌کنند، با افزایش شیوع امکانلا افزایش یابد تا جایی که ممکن بود از نظر تعداد پزشک و شرایط محیطی بیمارستان امکانات فراهم شد.

به گفته او، اما با افزایش بیماران خدمات رسانی مختل می‌شودبا همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و کادر درمان همه اقدامات در حال انجام است،

حسین زاده در پایان ضمن درخواست از مردم برای جدی گرفتن بیماری آنفلوآنزا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: از نظر دارویی با کمبودی مواجهه نشدیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار