کد خبر: ۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸ 05 March 2015

 معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بعد از تعطیلات نوروزی ماشین های شارژی و هیبریدی که کارکرد توریستی دارند در محور 17 شهریور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مجتبی عبداللهی شامگاه در مراسم افتتاح نمایشگاه موقت گل و گیاه در محور 17 شهریور گفت: از دو سال پیش برای تبدیل شدن 17 شهریور به محور آیینی، فرهنگی و گردشگری فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: پیش از این در محور 17 شهریور مشاغل مختلفی از جمله فروشگاههای فروش موتورسیکلت و خودرو مشغول فعالیت بوده اند.

عبداللهی با اشاره به ساخت مسجد و حسینیه در جنوب این محور بیان داشت: در شمال این محور نیز به مناسبت های مذهبی و ملی در طول سال برنامه برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود یک سری مشکلات در تبدیل شدن محور 17 شهریور به محور فرهنگی گفت: در حال حاضر نیز تعدادی از کسبه بدلیل رونق نداشتن فروششان از ما گلایه دارند.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با نشست هایی که برگزار شد قرار بر آن شده است تا با راه اندازی بازارهای مختلف در طول سال در محور 17 شهریور مشکلات آنان مبنی بی رونقی کسب و کارشان حل شود.

وی به رضایت شهروندان از راه اندازی محور 17 شهریور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بسیاری از ساکنان این منطقه بدلیل آرامش ایجاد شده در محور 17 شهریور رضایت کامل دارند.

به گفته عبداللهی راه اندازی بازارهای موقت از جمله بازارهای گل و گیاه در محور 17 شهریور در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل با توجه به نزدیک شدن به پایان سال بازار گل و گیاه و صنایع وابسته را با کمک سازمان پارک ها و بوستان ها و با محوریت شرکت صنایع و مشاغل راه اندازی کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: به همین دلیل در محور 17 شهریور بازار گل و گیاه از یک هفته پیش تا پایان فروردین ماه دایر شده است.

وی به تکمیل پروژه روشنایی محور 17 شهریور اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما در این محور آرامش ساکنان و شهروندان تهرانی است.

عبداللهی همچنین به تملک نمایشگاه اتومبیل در چهارراه صفا اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دو هزار متری به زودی به فروشگاه شهروند با 4 طبقه پارکینگ تبدیل خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار