فرماندار بهار خبر داد:
فرماندار شهرستان بهار با اشاره‌ای به سفر رئیس جمهوری به استان همدان و بودجه تخصیص یافته به شهرستان بهار، گفت: بودجه اختصاص یافته در سفر رئیس جمهوری برای شهرستان ۳۶۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های استاندار این رقم به دوبرابر یعنی ۸۷۸ میلیارد تومان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 02 November 2022
 
فرماندار شهرستان بهار با اشاره‌ای به سفر رئیس جمهوری به استان همدان و بودجه تخصیص یافته  به شهرستان بهار، گفت:  بودجه اختصاص یافته در سفر رئیس جمهوری برای شهرستان ۳۶۰ میلیارد تومان بود که با پیگیری‌های استاندار این رقم به دوبرابر یعنی  ۸۷۸ میلیارد تومان رسیده است.

 به گزارش تابناک همدان،  روح اله نباتی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در مجموع حدود ۳۸۰ هکتار به حریم  شهر بهار اضافه خواهد شد که این امر باعث می‌شود تا چندین سال برای تأمین مسکن در شهرستان بهار مشکلی نداشته باشیم.

فرمانداربهاربا بیان اینکه بالغ بر یک هزار ۷۰۰ نفر برای مسکن ملی درشهرستان بهار ثبت نام و تأیید نهایی شده‌اند، افزود: بخشی از پروژه نهضت مسکن که از سالیان قبل آغاز و نیمه کاره مانده بود نیز به زودی عملیات اجرایی آن کلید  خواهد خورد. 

نباتی در ادامه پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بهار را در اولویتِ بهره برداری دانست و گفت:  پروژه زیرگذر ایست بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار به مراحل نهاییِ پیشرفت فیزیکی رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

فرماندار بهار ادامه داد: پروژه زیر گذر شهید زارعی قبل از اربعین سال جاری قابل بهره برداری بود که به دلیل مشکلات فنی در زیرسازی و با آزمایش‌های انجام شده اجازه بهره‌برداری صادر نشد که پس از اصلاح ایرادات با انجام زیرسازیِ مطلوب و دور از مشکل فنی به بهره برداری خواهد رسید؛ هم اکنون نیز چند اکیپ در حال اجرای عملیات به نحو مطلوب هستند لذا به زودی برای رفاه مردم افتتاح خواهد شد.

نباتی خاطر نشان کرد: زیر گذر شهرک صنعتی بهاران از دیگر پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان است که با افتتاح این پروژه، تردد به شهرک صنعتی چندین کیلومتر کوتاه‌تر خواهد شد.

نباتی احداث پل حسام آباد را از پروژه‌های ملی برشمرد و تصریح کرد: این پروژه ملیِ نیمه کاره در مسیر تهران، سنندج واقع شده است که همانند پروژه های دیگر در اولویتِ صف پروژه های شهرستانی برای افتتاح است.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص زیرگذر طاهرلو گفت: زیرگذر طاهرلو از کنارگذر همدان و بعد از لالجین به سمت روستای طاهرلو قرار دارد که از پروژه های حائز اهمیت شهرستانی تعریف می‌شود و هم اکنون اجرای آن در مراحل پایانی قرار دارد.

روح اله نباتی بهار تاکید کرد: مهمترین و بزرگترین پروژه عمرانی در شهرستان بهار تعریض و چهاربانده کردن جاده گردشگری بهار (جاده علیصدر از همدان به سمت گل تپه) است؛ طرح چهار بانده شدن این پروژه آماده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد که تاکنون ۳ کیلومتر این پروژه به صورت جهادی و با امکانات شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اينکه در شهرستان بهار حداقل ۳ شهرک و یا مجتمع گلخانه ای باید در نظر گرفته شود، گفت: برای تکمیل پروژه گردشگری حدود یک هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان آن مصوب و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان آن توسط بودجه ۱۴۰۱ مصوب شده است.

فرماندار بهار یادآور شد: درمانگاه تأمین اجتماعی بهار نیز از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان است که ساختمان و تجهیزات فیزیکی این درمانگاه صددرصد مجهز شده و با انتخاب نیروهای متخصص، این درمانگاه نیز افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار