کد خبر: ۱۰۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ 04 November 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

ایران اسلامی امروز شاهد روزی تاریخی بود مردم دوشادوش یکدیگر در راهپیمایی روز دانش آموز شرکت کردند و انزجار خود را از بیگانگان اعلام کردند.

 

امروز حماسه ای دیگر در تاریخ کشور عزیز ما رقم خورد ملت بصیر و انقلابی پای آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا ایستادند و باحضور در میدان از ایران اسلامی دفاع کردند و به همگان نشان دادند ایرانی بیدار است.

دسیسه های دشمنان همواره بوده بدخواهان ایران اسلامی در آن سوی مرزها نقشه های متفاوتی برای کاهش اقتدار و نظم در ایران دارند اما جوانان و نوجوانان ایرانی همواره با چشمان تیزبین پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستادند.


ملت ایران هیچگاه در تحریم ها و فشار دشمنان کوتاه نیامده و پای در رکاب هستند تا مانند جوانان دیروز که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل خوش درخشیدند و یک وجب از خاک مقدس کشور را طی ۸ سال جنگ نابرابر به دشمنان نداده اند. کشور را به قله های افتخار و سربلندی برسانند.


خوزستان قهرمان رنگین کمان اقوام مختلف است لر، عرب ، بختیاری، کرد ، ترک و .... در این سرزمین مقاومت گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

ملت ایران همواره محاسبات دشمنان را برهم می زند و دشمنان بدانند هیچگاه نقشه های آنها در ایران به اقلیت تبدیل نمی شود. اقتدار ایران اسلامی میراث بزرگی است که با جان جوانان این خاک حفظ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار