مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در هفته جاری قیمت دلار افزایش یافته و همچنین تصویب مصوبه دهبندی حمایت از بازار سرمایه را نیز داشته ایم مثبت شدن بازار قابل پیش بینی بود.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ 09 November 2022

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شاخص بورس بازارکل اوراق بهادار تهران با شش هزار و ششصد و شش واحد رشد به یک میلیون و چهار صد و چهارده هزار واحد رسید همچنین امروز شاخص کل هموزن بازار بورس اوراق بهادار تهران با یک هزار و سیصد و شصت و شش واحد رشد به سیصد و نود و هفت هزار و شصت و شش واحد رسید.

وی افزود: نماد‌های شتران، کچاد و کارسان امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند که باعث افزایش آن شده است.

بهمن ادامه داد: همچنین در هفته جاری بازار در کل روز‌ها روند صعودی و مثبت داشته به طوری که انتهای بازار در این هفته نسبت به هفته قبل شاخص کل با رشد حدود ۱۰درصدی همراه بوده است.

وی یادآور شد: ارزش معاملات امروز پنج هزار وپانصد میلیارد تومان بوده که نسبت به آخرین روز هفته گذشته رشد صد در صدی داشته که نشان دهنده ورود پول‌های خورد به سمت بازار سرمایه می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هفته جاری قیمت دلار افزایش یافته است و همچنین تصویب مصوبه دهبندی حمایت از بازار سرمایه را داشتیم دور از انتظار نبود که بازار مثبت باشد.

بهمن تاکید کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند بازار در هفته آینده هم روند صعودی خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار