تیم های امدادی هلال احمر همدان در ۲ روز گذشته به ۱۷۵ حادثه دیده امداد رسانی کردند و همچنین هفت مسافر گرفتار در برف و سرما اسکان اضطراری شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 24 December 2022

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: پنج نفر از مصدومان توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی منتقل و مابقی به صورت سرپایی مداوا و خدمات لازم را دریافت کردند.

به گزارش تابناک همدان، فضل الله کلهر اظهار داشت: تیم های هلال احمر این استان همچنین در ۴۸ ساعت گذشته ۷۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف را رها سازی و به مسیر اصلی بازگرداندند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان ادامه داد: ۴۷ نیروی نجاتگر و ۱۱ دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به مصدومان ۲ روز گذشته به کار گرفته شده و همه نیروها در حالت آماده باش هستند.

کلهر ادامه داد: تیم های هلال احمر این استان در ۱۳ پایگاه امداد جاده ای، تیم امداد هوایی، یک تیم آنست (سگ های تجسس)، یک تیم واکنش سریع و یک تیم امداد کوهستان با آغاز برودت هوا به حالت آماده باش درآمدند تا در کمترین زمان به حادثه دیدگان امداد رسانی کنند.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر در کنار تیم های کشیک مستقر در ۹ شعبه هلال احمر شهرستان های توابع استان همدان در ۴۸ ساعت گذشته به علت ریزش برف و لغزنده شدن سطح جاده ها به شمار زیادی از خودروهایی که از مسیر اصلی خارج شده و امکان ادامه مسیر نداشتند امداد رسانی کردند.

وی گفت: علاوه بر امداد رسانی در جاده های برون شهری، در معابر درون شهری از جمله جاده گنجنامه نیز تیم های هلال احمر حضور یافته و به خودروهای گرفتار در برف و سرما امداد رسانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار