کد خبر: ۱۰۸۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ 24 December 2022

اختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی


آبگرفتگی معابر پس بارش باران در استان خوزستان، کلانشهر اهواز را دچار مشکل کرد و عبور و مرور شهروندان را مختل کرد، طی روز‌های اخیر سامانه بارشی وارد خوزستان شد، اما صبح امروز شنبه آب‌ها سطحی در در شهر جاری شدند.

در مناطق مختلف کلانشهر اهواز گزارش‌های متعدد از جاری شدن آب‌های سطحی، پس زدگی فاضلاب و راه بندان اطلاع رسانی شد، در منطقه پاداد شهر و انتهای بهشت آباد حجم آب از بلوار کنار جاده بالاتر رفته بود.

قصه آبگرفتگی معابر اهواز پس از بارش باران مربوط به امروز و دیرو نیست و سال‌ها مردم با این معضل در گیر هستند، از مجموعه‌های شهرداری، آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌های مربوطه تقاضا می‌شود به این موضوع رسیدگی کنند، در نخسین روز‌های فصل زمستان قرار داریم طی این فصل احتمال بارش و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

۶۰ نیروی آتش نشانی با ۳۰ دستگاه تانکر ۱۰ تا ۳۰ هزار لیتری به همراه پمپ‌های تخلیه آب در مناطق مختلف اهواز در حال فعالیت هستند و تلاش می‌شود روان آب با سرعت از این مناطق جمع آوری شود.

همچنین اداره کل هواشناسی خوزستان اعلام کرد وقوع پدیده مه یا مه رقیق و کاهش دید افقی و کاهش نسبی دما به میزان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد از اواخر وقت امشب تا ظهر روز سه شنبه هفته جاری برای بیشتر مناطق خوزستان به ویژه جاده‌ها پیش بینی می‌شود و یخ زدگی سطح زمین در نواحی شمالی و شرقی استان مورد انتظار است.

امیدواریم قصه پر غصه آب‌های سطحی سرانجامی خوش داشته باشد و دیگر شاهد ترافیک شهری، و یا کودکان با کفش و پا‌های خیس در شهر نباشیم و باران به معنای واقعی شادی و نشاط را به مردم هدیه دهد. دل نگرانی از پس زدگی فاضلاب و جاری شدن آب‌های سطحی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار