معاون استاندار تهران در گفت و گو با تابناک
در نظر داریم تا در سال آینده نیز برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد تا مشکلاتی که از نظر جا و محدودیت فضا و همچنین عرضه امکانات رفاهی وجود دارد مرتفع شود تا با توجه به حجم گسترده و استقلاب خوبی که در این مجموعه وجود دارد، خدمات دهی و ارائه سرویس های بهتری را به مردم عزیز داشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 06 March 2015


نعمت الله ترکی، معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران در بازدید از نمایشگاه بهاره در محل پارک ارم تهران و در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران با اشاره به وضعیت این نمایشگاه در سال جاری اظهار داشت : در نظر داشتیم که مواردی را که در بحث کیفیت کالاها و کالاهای متفرقه در نمایشگاه سال قبل وجود داشت، مرتفع شود که خوشبختانه امسال با تمهیداتی که اندیشیده شد، وضعیت مناسبی را نسبت به گذشته شاهد بودیم.

وی افزود : البته در نظر داریم تا در سال آینده نیز برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد تا مشکلاتی که از نظر جا و محدودیت فضا و همچنین عرضه امکانات رفاهی وجود دارد مرتفع شود تا با توجه به حجم گسترده و استقلاب خوبی که در این مجموعه وجود دارد، خدمات دهی و ارائه سرویس های بهتری را به مردم عزیز داشته باشیم.

ترکی همچنین با اشاره به طرح ایجاد فروش های فوق العاده فصلی در سطح صنوف تهران خاطر نشان کرد : ما این طرح را در دستور کار قرار دادیم تا اگر بنا بر این شد که نمایشگاه بهاره در سال آتی وجود نداشته و فروش های فوق العاده فصلی  صورت بگیرد، دوستان ما در اصناف و اتحادیه ها طبق هماهنگی با کمیته نظارت در ستاد تنظیم بازار استان، این فروش فوق العاده را در هر فصل و محل فروشگاه های مجاز به شکل جایگزین نمایشگاه ها داشته باشند.

وی افزود : با توجه به جمعیت 10 میلیونی تهران و حجم گسترده استقبال، به طبع 3 تا 5 هزار غرفه نمی تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار تهران در پایان نیز تصریح کرد : در هر صورت اگر در سال آتی نیز بنا به برگزاری نمایشگاه های بهاره باشد، باید همکاری شهرداری تهران را نیز تحت نظر کمیته هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان داشته باشیم. در این صورت است که مدیریت یکپارچه نمایشگاه ها تحقق یافته و می توانیم شاهد خدمات رسانی بهتری به مردم عزیز باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار