کد خبر: ۱۰۹۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 09 February 2023

ختصاصی هما خوزستان

افشار پرویزی بابادی

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران وطن و سرزمین دلیران، مرز و بومی ارزشمندبه نام میهن ایران افتخار جوانان قرار داریم.

وطن پاره‌ای از تن است از کوه‌های سر به فلک کشیده تا آبی نیلگون دریا ها، از دشت‌ها و رمل‌ها تا شمال، جنوب، شرق و غرب میهن اسلامی یادگار میراث‌داران گذشته است ایران را، چون جان خود دوست می‌داریم.

همچون پرنده‌های عاشق در آسمان ولایت وطن عطر خوش عشق، نغمه شهادت، ایثار و مقاومت را می‌سرایم فرهنگ ایران دوستی و ایران پرستی و وطن پرستی از دیرباز سینه به سینه به نسل‌های جوان منتقل شده است.

بهمن، ماهی که با خون عجین شده است و هر سال یادآور رشادت ها، دلیری ها، در میدان بودن جوانان انقلابی و حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است عزت و افتخار را یاداوری می‌کند.

وطن هستی ایرانیان است

فجری که طلوع آزادی و پیروزی، عزت و استقلال، افتخار و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد و اینک با گذشت و چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در خت ایران و انقلاب ریشه دوانده است و با خون شهدا آبیاری شده است و انقلاب ما درخشان‌تر و پررنگ‌تر از همیشه در خاطر ایرانیان مانده است.

حس غرور و افتخار با دیدن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، ۱۲ بهمن ماه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور،۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی و هزاران خاطره گرانبهای این انقلاب و کشور عجین شده است.

اکنون ما جوانان دوشادوش پیران و سالخوردگان مرد و زن خرد و کلان در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی شکوهمند یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی پایی در میدان می‌گذاریم و ثابت می‌کنیم راه رسم یاد شهدای گرانقدر ایران اسلامی تا همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند و رهروان راه شهداییم.

روزنامه وزین هما خوزستان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب ایران اسلامی را خدمت همه ایرانیان تبریک و تهنیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار