جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان سارقی که در پوشش راننده تاکسی فعالیت می کرد، دستگیر شد و به 22 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 02 April 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی افزود : به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه ها، ساختمان های  نیمه کاره و اماکن دولتی وخصوصی در سطح شهر ایلام، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان تشکیل شد.

وی گفت :  کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و جمع آوری اقدامات خود و همچنین انجام شگردهای خاص  پلیسی در نهایت به راننده یک دستگاه تاکسی مشکوک می شوند.

نجفی ادامه داد :  با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق به یافتن سرنخ هایی از سارق شدند و توانستند مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

وی گفت :  پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه اش کشف شد.

 سرهنگ نجفی   با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه پلیس به 22 فقره انواع سرقت در سطح شهر ایلام اعتراف کرد و بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار