کد خبر: ۱۰۹۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 08 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران اظهار داشت که مانع‌تراشی برای سرمایه‌گذار و همکاری نکردن برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بخش خصوصی را مهم‌ترین و پاشنه آشیل توسعه این استان ذکر کرد.

 بر اساس این گزارش ، وی در جلسه شورای عالی مسکن استان افزود: اگر مدیری نتواند مشکلات مربوط به حوزه اجرایی خود را رفع کند باید جای خود رابه فرد دیگری بدهد و تنها در این صورت مسیر پیشرفت و توسعه فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که باید با ایجاد تحول بتوانیم علاوه بر دستیابی به توسعه و پیشرفت در بخش های مختلف، به مردم و افکار عمومی نیز پاسخگو باشیم.

مقام عالی دولت در مازندران با انتقاد از نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی مربوطه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان باید با ایجاد تحول، رویکرد جدیدی را در نحوه اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه دهد تا طرح های این بخش با شتاب بیشتری عملیاتی و اجرایی شود.

حسینی پور خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به توسعه استان باید توسط مسولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه در کمترین زمان رفع شود.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: نباید با برخی اقدامات خود به دشمنان این فرصت را بدهیم تا برای ما تصمیم گیری کنند و این بزرگترین ضعف یک مدیر است. حسینی پور گفت:

کارآمدی مدیران پاسخ محکمی به تمام بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است که قصد دارند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، مردم را نسبت به نظام و دولتمردان ناامید کند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار