استاندار خوزستان گفت: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در جهاد تبیین دارند و از مدیران دستگاه ها انتظار داریم همراه با اصحاب رسانه به امید آفرینی در استان بپردازند.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 16 April 2023

علی اکبر حسینی محراب روز یکشنبه در شورای اطلاع رسانی استان خوزستان که در محل استانداری برگزار شد اظهارکرد: ظرفیت سازی رسانه ای توسط شبکه های تلویزیونی معاند در پهنای ایران به خوبی نمایان است و فتنه ۸۸ جای تجلی خبرنگاران این شبکه ها بود که از نظر رسانه و تبلیغات اقدامات تخریبی بسیاری انجام دادند.

وی با بیان اینکه تلاش ها برای براندازی های نرم در چارچوب های خاصی پیگیری می شود که قابل تامل است افزود: در فتنه ۸۸، شبکه های تلویزیونی خارجی با استفاده از بستر فعالیت های رسانه ای در داخل کشور، یک شبکه قوی ایجاد کرده و به تخریب می پرداختند لذا رسانه های کشورمان باید همواره نسبت به تحرکات معاندانه چنین شبکه هایی هوشیار باشند.

استاندار خوزستان گفت: آنها همواره در تلاش برای گسترش یاس و ناامیدی در جامعه هستند در حالی که ظرفیت های استان و اقدامات دولت در منطقه فراموش شده است به همین دلیل باید با کمک رسانه ها داخلی، حرکت بسیار قوی تری را دنبال کنیم.

مسئولان بجای نگرانی از انتقادها به فکر اصلاح امور برای خدمت بهتر به مردم باشد

وی ادامه داد: اگر بخواهیم یک شورای اطلاع رسانی قوی داشته باشیم باید از ابزار و شیوه های جدید استفاده کنیم و برای این کار ابتدا باید ذهن خود را تغییر دهیم. مسئولان نباید نگران برخی انتقادها باشند بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری باید جهاد کرد و زوایای پنهان را شناسایی کنند تا با اصلاح امور، شرایط خدمت بهتر به مردم فراهم شود.

استاندار خوزستان جهاد تبیین را محور اطلاع رسانی ها بخصوص در ارائه خدمات نظام عنوان کرد و ادامه داد: ظرفیت های خوزستان به حدی است که تمام سرویس های جاسوسی و شبکه های معاند به این استان نگاه ویژه ای دارند لذا ما باید به آقای رییسی و هیات دولت که قصد رسیدگی به مشکلات استان را دارند، کمک کنیم.

وی افزود: امروز دشمن در ابعاد گوناگون به دنبال وارونه جلوه دادن نعمت جمهوری اسلامی و اثرات آن است، به همین دلیل مقام معظم رهبری با توجه به شرایط موجود تکلیف جدیدی را با عنوان جهاد تبیین برای ما تعیین کرده است.

استاندار خوزستان گفت: هیچ یک از کشورهای اسلامی توان ۲ روز ایستادگی در مقابل فشارهای استکبار را ندارند در حالی که ژنرال های سوری و عراقی وقتی حاج قاسم ما را می دیدند محو وجود او می شدند و این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: روابط عمومی ها باید یک طرح نو داشته باشند و با فعالیت دوچندان به انعکاس اخبار واقعی کمک کنند تا از این طریق صحنه سازی های دشمنان خنثی شود. علیرغم خدمات و تلاش های انجام شده اما در انتشار اخبار کاربردی و اثرگذار عملکردها مطلوب نیست. امروز دنیا با رسانه جلو می رود و ما باید به این موضوع توجه کرده و کار رسانه ای قوی انجام دهیم.

حسینی محراب گفت: مدیران دستگاه ها باید به محیط پیرامون خود و اتفاقاتی که رخ می دهد اشراف داشته باشند در غیر این صورت ممکن است در پازل دشمن عمل کنیم و با بودجه خود بازی آنها را جلو ببریم. اگر می خواهیم جهاد تبیین کنیم اول باید دشمن را بشناسیم، آن موقع می توان حرکت کرد.

وی بیان کرد: کسانی که در روزهای سخت یار نظام بوده و هستند، می توانند پازل دشمن را خراب کنند و در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده عید فطر را در پیش داریم باید این عید را به خوبی به جهانیان مصادره کنیم و تلاش های شوم دشمن در زمینه تجزیه طلبی در کشور را خنثی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار