در عملیات‌های جداگانه پلیس در آغاجاری و هویزه، سه محموله سوخت قاچاق به میزان ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر کشف و توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ 22 April 2024

تابناک خوزستان: فرمانده انتظامی آغاجاری از توقیف یک دستگاه نیسان تانکردار حامل یک هزار و ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرگرد نواب داورپناه با اعلام این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق، ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد محور مواصلاتی، موفق به شناسایی خودروی نیسان در محور امیدیه به آغاجاری شدند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار یک هزار و ۷۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آغاجاری با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق بیش از ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کشف ۷۸۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه نیز از کشف و توقیف ۷۸۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی تقدسی گفت: ماموران پاسگاه کرخه نور سمیده شهرستان هویزه حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت مزدا که در محورهای مواصلاتی شهرستان در حال تردد بود، مشکوک شدند.  

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هویزه با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه نیسان تانکردار حامل یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ تقدسی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق سوخت و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی هویزه در ایست و بازرسی مقطعی در مسیر مواصلاتی هویزه به یک دستگاه نیسان تانکردار حامل سوخت قاچاق را شناسایی و در اقدامی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، یک هزار و ۸۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد و خودرو به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: قاچاق سوخت ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار