معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه:
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از استعدادیابی ورزشیِ دانش آموزان ۶ مدرسه در کرمانشاه خبر داد و گفت: راه اندازی غرفه های ورزشی در بوستان ها منجر به توسعه ورزش و گرایش بیشتر شهروندان به آن می شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ 17 April 2023
 رحمت الله جلیلیان
فرهمند سال افزون در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص احداث غرفه های ورزشی در بوستان ها اظهار کرد: احداث غرفه های ورزشی فواید زیادی از جمله گرایش بیشتر مردم به ورزش دارد در همین راستا در صدد برگزاری جلسه ای با شهرداری در خصوص احداث غرفه های ورزشی در بوستان ها هستیم. 
 
وی با بیان اینکه مجوز لازم برای احداث این غرفه ها بر عهده شهرداری و شورای شهر است، افزود: با صدور مجوز احداث غرفه های ورزشی، هیات های ورزشی را اولویت بندی می کنیم، اجرای این طرح برای ورزش استان سودمند است و درآمد جاری برای استان در پی دارد. 
 
معاون ورزش ورزش و جوانان کرمانشاه درباره کارکرد این غرفه ها گفت: این غرفه ها به پایگاه های ورزشی در بوستان ها تبدیل می شوند، تجهیزاتی در آن ها قرار داده می شود که شهروندان می توانند در طول شبانه روز از آن بهره مند شوند. 
 
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش، دانش آموزان می توانند جهت استعداد یابی به پایگاه قهرمانی ورزش و جوانان مراجعه نمایند، این استعداد یابی برای دانش آموزان با هزینه کمتری انجام می شود. 
 
وی با اشاره به ظرفیت مناسب پایگاه قهرمانی ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در این استعداد یابی دانش آموزان پیکر سنجی و استعداد سنجی می شوند و بر اساس شاخص های موجود و علاقه خود راهی هیئت های ورزشی می شوند. 
 
وی استعدادیابی برای دانش آموزان مدارس حاشیه شهر را رایگان اعلام کرد و گفت: این برنامه هرساله به صورت روزانه با همراهی قهرمانان المپیکی و آسیایی  اجرا می شود وعلاوه بر استعداد یابی تجارب خود را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند این برنامه استعداد یابی حدود ۴ماه اغاز شده و همچنان ادامه دارد. 
 
به گفته سال افزون این طرح در ۶ مدرسه اجرا و حدود ۴۰۰ نفر استعداد یابی و به ورزش استان اضافه می شوند، هیات های ورزشی در راستای استعداد یابی به صورت رایگان همکاری داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار