امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم استقبال مردم خوزستان از رئیس جمهور در سفر استانی هفته آینده گفت: مردم باید از هر قشر و گروهی هستند گله‌مندی را کنار بگذارند و پنجشنبه ماندگاری برای استقبال از رئیس جمهور انقلابی رقم بزنند.
کد خبر: ۱۱۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 21 April 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز (اول اردیبهشت‌ماه) با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر در خصوص نحوه پرداخت زکات فطره اظهار کرد: فطریه باید توسط نان‌آور خانه و بهتر است امشب یعنی زمانی که هلال ماه رویت شد یا قبل از نماز عید و در نهایت قبل از نماز ظهر، به دست نیازمند برسد.

وی افزود: نماز عید فطر در اهواز در بلوار آیت‌الله بهبهانی از چهارراه پاداد تا هر جایی که ادامه پیدا کند، اقامه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان در هفته پیش رو بیان کرد: مطالبه ما از مردم، برگزاری مانور بزرگ انقلابیون در روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز است.

وی افزود: زمانی که می‎خواهیم عظمت یک امت و پایبندی آن را به انقلاب ثابت کنیم، هر چند گله‌مند هستیم اما جایی که باید مولفه‌های اقتدار به نمایش گذاشته شود باید این اتفاق بیفتد بنابراین مردم باید از هر قشر و گروهی هستند گله‌مندی را کنار بگذارند و پنجشنبه ماندگاری برای استقبال از رئیس جمهور انقلابی رقم بزنند.

موسوی‌فرد با اشاره به چگونگی صیانت از یک ماه عبادت و بندگی عنوان کرد: حضور باوری خداوند متعال در زندگی انسان، مراقبت مستمر و مداوم از اعمال خوب، پندپذیری و موعظه شنوایی، آخرت باوری و ابدیت‌ اندیشی برخی از راه‌های حراست و صیانت از یک ماه عبادت و بندگی انسان است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر خواندن دعای وداع عنوان کرد: همه ظرفیت‌های ماه رمضان فضل الهی است و انسان باید بتواند به این مهم راه پیدا کند.

وی بیان کرد: ثمره یک ماه بندگی عبادت خداوند، پاکیزگی و طهارت باطن است.

برچسب ها: نماز جمعه ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار