عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهر تهران 3 هزار دستگاه اتوبوس فرسوده دارد و اگر به این موضوع رسیدگی نشود تا 2 سال آینده با بحران اتوبوس مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 13 October 2015
ابوالفضل قناعتی در جلسه مشترک اعضای شورای شهر با مدیران استان تهران که شب گذشته در ساختمان استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: 6 سال است که اتوبوسی از سوی دولت وارد شهر تهران نشده است و تا 2 سال دیگر این شهر با بحران اتوبوس مواجه می شود.

وی ادامه داد: در تهران سالی هزار اتوبوس از رده خارج می‌شود و در حال حاضر نیز 7 هزار دستگاه اتوبوس داریم که 3 هزار دستگاه از آن از رده خارج‌ هستند.

وی درباره ورود خودروهای شخصی از شهرستان‌ها به تهران برای مسافرکشی اظهار داشت: متاسفانه ماشین‌های شخصی از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و مسافر کشی می‌کنند که این موضوع مشکلات زیادی را برای رانندگان تاکسی به وجود آورده است لذا درخواست می‌‌شود اقدام جدی در این خصوص صورت بگیرد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنگامی که افزایش قیمت تاکسی، اتوبوس و مترو در شورای شهر مطرح است انتظار می رود نماینده فرمانداری تهران نیز حضور داشته باشد تا به یک عدد واحدی برسیم و دوباره کاری نشود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار