مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان میزبان جشنواره کبدی غرب کشور می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 14 October 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان میزبان جشنواره کبدی غرب کشور می‌شود.

به گزارش فارس؛رسول منعم اظهار کرد: ترویج و توسعه فعالیت‌های ورزشی در دو بخش همگانی و قهرمانی همواره جزء اولویت‌های اصلی در استان بوده و در همین راستا تلاش می‌شود برنامه‌ریزی‌ها در این دو بخش صورت گیرد.

وی با اشاره به هفته تربیت بدنی ضمن تاکید بر اهمیت این هفته با هدف گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم بیان کرد: توجه جدی‌تر به برنامه‌های اجرایی استان در هفته تربیت بدنی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به زمان آغاز برنامه‎های هفته تربیت بدنی اضافه کرد: برنامه‎های این هفته امسال با توجه به مصادف بودن آن با ماه محرم از روز 20 مهر ماه جاری آغاز و تا روز 26 این ماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: امسال همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از یکصد عنوان برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی با محوریت توسعه ورزش همگانی، اطلاع‎رسانی و ارائه گزارش عملکرد پیرامون اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‎های استان برگزار می‎شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی طی روزهای 20 تا 26 مهر ماه جاری با شعار «ورزش، سلامتی، پویایی و معنویت» از طرف وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار می‌‌شود.

وی با تشریح برنامه‎های مهم دستگاه ورزش همدان طی هفته جاری گفت: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده‌ شهدای ورزشکار، دیدار با امام همدان، تجلیل از پیشکسوتان، نواختن زنگ ورزش توسط زورخانه‎ها، همایش پیاده‎روی، انجام مسابقات ورزشی، برگزاری مراسم گرامیداشت روز پارالمپیک، برگزاری کلاس‎های آموزشی داوری و مربیگری، اجرای مسابقات ویژه کارکنان دولت و همایش کوهپیمایی از عمده برنامه‎های این هفته است.

منعم خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات وزنه‎برداری نونهالان کشور، میزبانی جشنواره کبدی غرب کشور و برگزاری مسابقات شطرنج لیگ کشور از دیگر برنامه‎های مهم این هفته است که همزمان با هفته ورزش برگزار می‎شود.

وی هدف از اجرای برنامه‎های ورزشی را توسعه سطح سلامت و افزایش نشاط در بین مردم و به ویژه جوانان خواند و خاطرنشان کرد: ورزش نه تنها در سلامت جسم که در سلامت روان نیز نقش بسیاری دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار