فرماندار کبودرآهنگ گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب پنج پروژه اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 19 June 2023

فرماندار کبودرآهنگ گفت: ۸۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای این شهرستان و با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب پنج پروژه اختصاص یافت.

به گزارش تابناک همدان از فرمانداری کبودرآهنگ، مسلم غلامی اظهار داشت: با تخصیص این میزان اعتبار و بهره برداری ای از مجتمع ها مشکل تامین آب آشامیدنی بخش عمده ای از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات توسعه ای و عمرانی دولت سیزدهم ظرف ۲سال سال اخیر در این شهرستان چشمگیر است، گفت: افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان کبودراهنگ به مبلغ ۱۲۷میلیارد تومان فرصتی برای شتاب بخشیدن به ۱۹۱ طرح توسعه ای این شهرستان است.

وی تاکید کرد: سفر استانی پارسال ریس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم به استان همدان تا حدود زیادی با نگاه مبتنی بر عدالت و خدمتگزاری انجام شده و منشا خیر و برکت برای همه مناطق کشور بوده است.

فرماندار کبودرآهنگ تصریح کرد: ۸۷۸میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر رییس جمهور به استان همدان برای این شهرستان مصوب شد که تا به امروز از محل این اعتبارات در حوزه های مختلف پروژه های نیمه کاره ای تکمیل شده است.

وی ادامه داد: با اجرای سیاست های دولت سیزدهم در حمایت از تولیدکننگان چهار هزار و ۲۰۰ واحد های صنعتی ،کشاورزی و تولیدی ظرف این دوسال در کشور احیا شده است که در استان ۱۰۰واحد هست و ۹ واحد آن در ۲۱ ماه مربوط به شهرستان کبودراهنگ است.

غلامی یادآور شد: تا به امروز ۲۹میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز و ۵۳ میلیارتومان در حوزه بهسازی روستاها در این شهرستان هزینه شده است.

فرماندار کبودرآهنگ تاکید کرد: بعد از گذشت ۱۰ سال در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم از ۲۲۸ واحد مسکن مهر ۲۰۴واحد آن در طرح ملی مسکن به مردم واگذار شد.

وی با اشاره به ساخت مسکن برای محرومان در کبودرآهنگ تصریح کرد: در نیمه دوم امسال واگذاری زمین جهت ساخت مسکن محرو مان را بصورت عملی خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار