انتخابات مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان همدان عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ 21 June 2023

 انتخابات مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان همدان عصر امروز برگزار شد.

به گزارش تابناک همدان، در این نشست که با حضور بیش از ۴۸۸ تن از نیک اندیشان و خیرین و نمایندگان تشکل های مردمی فعال در استان برگزار شد، از بین ۵۲ نفری که نامزد عضویت در هیات امنای مجمع خیرین همدان بودند، ۲۱ نفر به عنوان اعضای هیات امنای مجمع خیرین استان انتخاب شدند.


 رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ما در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در شکل‌دهی یک شبکه داوطلبی اقدام کردیم، تصریح کرد: بر اساس تفاهم ما با مجمع خیرین کشور، ۱۴ مجمع خیری در استان‌ها راه اندازی شده و امروز پانزدهمین مجمع در استان همدان، راه‌اندازی می‌شود.


 سلیمی با بیان اینکه مشارکت‌ها در حوادث و سوانح زبانزد خاص و عام است، عنوان کرد: سال گذشته که مشکل آب در همدان به وجود آمد، جمعیت هلال احمر با مشارکت‌های مردمی سعی کرد گوشه‌ای از کار را مرتفع کند.

وی با اشاره به وظایف جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر، وظیفه‌ی ماموریت خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح، توسعه آموزش‌های همگانی و جذب هدایت و توزیع کمک های مردمی را دارد و در همین راستا بر این شدیم با تاسیس مجمع خیرین در هم‌افزایی بیشتر وظایف خود اقدام کنیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور هم در این جلسه گفت: مجمع خیرین آمادگی دارد در حوادثی که رخ می‌دهد، امکانات لازم برای حل مشکلات را بسیج کند.

در ادامه حبیب‌الله بوربور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور اظهار کرد: در ذات همه موجودات، وضعیتی وجود دارد که اگر به بقیه کمک کند، خودش لذت می‌برد. 

وی با بیان اینکه همه ما به گذشته کشور افتخار می‌کنیم اما باید از تک تک خیرین که موسس یک مجموعه هستند نیز یاد شود، تصریح کرد: اسامی همه خیرینی که در این مراسم هستند، ثبت می‌شود و نوادگان شما افتخار می‌کنند که عضو موسس مجمع خیرین استان همدان هستید.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشوربا اشاره به تفاهمنامه مجمع خیرین با جمعیت هلال‌احمر، گفت: مجمع خیرین آمادگی دارد در حوادثی که رخ می‌دهد، امکانات را بسیج کند تا با همکاری استان‌ها، مشکل حل شود. در بحران‌ها معتقدیم باید همیت ملی به وجود بیاید و هرکسی به اندازه توانمندی خود کمک کند.

بوربور با بیان اینکه حدود ۵۰ مجمع و شخص حقیقی و حقوقی عضو مجمع خیرین کشور هستند، عنوان کرد: من موسس یا عضو هشت مجمع خیری و هشت بنیاد خیری هستم. همچنین در مجمع خیرین سه دانشگاه شهید بهشتی، تربیت مدرس و علامه حضور دارم تا کار خیر علمی انجام شود و از طرفی این دانشگاه‌ها به خیرین ما دکترای افتخاری بدهند.

 وی با اشاره به مشکلات خیرین کشور، توضیح داد: خیرین باید ۱۰ درصد مبلغی که کمک کردند را نیز مالیات بدهند که دارایی قرار است همکاری کند و مالیات برداشته شود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور خاطرنشان کرد: سال گذشته با کمک نمایندگان مجلس، پنج میلیارد تومان برای کمک به بیماران صعب‌العلاج گذاشته شد تا درمان شوند و در آینده کودک امروز و جوان فردای ما به نیازمند تبدیل نشود. 

گفتنی است، اعضای هیات امنای مجمع خیرین همدان به ترتیب آرا: غلامرضاحاج ولیی، محسن ثابتی، علی نامدار، اعظم بهرامی همدانی، ابراهیم احدی، کریم بهرامی، نبی اله نوری، امیر بنی اردلان، محمد حسن جهانگیری،معصومه گرجی خواه ، رضا بلالی، محمد کریم بحیرایی، علی کاویانی، مریم سعیدی، حسین محمدی، یونس حاتمی، رحیم هاشم لو، عبدالله قمری، حسن بیات، هادی سبزواری، مصطفی حسنی انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار