سعید نصراللهی برای مدت چهار سال دیگر در ریاست هیات کاراته استان کرمانشاه ابقاء شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 24 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، مجمع انتخابات هیات کاراته استان کرمانشاه، ظهر امروز(سوم تیر) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزار شد که طی آن سعید نصراللهی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر ریاست این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع مهدی مرادی، سعید نصراللهی و پویان یدی سه کاندیدای احراز پست ریاست هیات کاراته استان بودند که پس از اعلام برنامه هایشان، رای گیری برای انتخاب یکی از آنها انجام گرفت و سعید نصراللهی توانست با کسب ۱۸ رای موافق از مجموع ۳۱ رای ماخوذه برای مدت چهارسال دیگر ریاست این هیات را بدست گیرد.

سعید نصراللهی رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه در این مجمع بااشاره به برنامه هایش برای چهارسال آینده این رشته، اظهار کرد: برای رشد و پیشرفت کاراته استان همانند سالهای گذشته روی شایسته سالاری تاکید داریم. 

وی ادامه داد: طی چندسال اخیر شاهد حضور پررنگ کاراته کاهای کرمانشاه در تیم ملی و حضور در مسابقات برون مرزی بوده ایم، به گونه‌ای که سال گذشته شش ملی پوش از این استان در قالب تیم ملی در رقابت های آسیایی حضور یافتند، لذا تلاش داریم تا همچنان این افتخارآفرینی ادامه پیدا کند. 

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از رایزنی برای جذب یک اسپانسر در کاراته استان هم خبر داد و گفت: در تلاشیم تا این اسپانسر به صورت مستمر از کاراته استان حمایت داشته باشد و بتوانیم در لیگ برتر و سوپرلیگ کاراته تیم‌داری کنیم. 

وی در ادامه از برنامه ریزی برای استعدادیابی کاراته روی رده های سنی پایه استان هم گفت و یادآور شد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در چندسال گذشته وقفه ای در این روند ایجاد کرد که در حال حاضر با همکاری ارگان‌های ذیربط این فعالیت را از سر گرفته‌ایم. 

نصراللهی با بیان اینکه ارتقاء سطح مربیان و داوران کاراته استان هم در دستور کار قرار دارد، گفت: در بحث داوران از حضور داوران کرمانشاهی در مسابقات داخلی و برون مرزی حمایت می‌کنیم.

وی در ادامه از برنامه ریزی برای توجه بیشتر به هیات‌های شهرستانی هم خبر داد و افزود: این حمایت‌ها هم از بُعد کمک به ارتقاء سطح کیفی و کمی خواهد بود و هم از بُعد تجهیز اماکن و... است. 

رییس هیات کاراته استان در بخش پایانی سخنانش از فراهم بودن زیرساخت های کاراته کرمانشاه برای میزبانی رقابت های ملی و بین المللی هم خبر داد و گفت: در این راستا کرمانشاه در مرداد امسال میزبان اولین دوره کاراته وان کشور خواهد بود. 

هم‌چنین اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات کاراته استان، پروین صفایی پور را به عنوان نایب رییس، مسلم زین الدین را به عنوان خزانه دار، فاطمه قیطاسی، ابراهیم نصرالهی و جلال الدین گوازی را به عنوان عضو هیات رئیسه و سامان حیدری را به عنوان بازرس این هیات انتخاب کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار