رئیس اتاق اصناف کرمانشاه:
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: نمایشگاه فرش و تابلو فرش کرمانشاه با حضور ٨ استان از سراسر کشور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ 26 June 2023

رضا سلیم ساسانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: نمایشگاه فرش و تابلو فرش از چهارم تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه (پارک شاهد) برگزار شده و تا ٩ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه ١۶ الی ٢١ است و فرش دستبافت، تابلو فرش، فرش ماشینی و لوستر و چراغ‌های تزئینی عرضه می‌شوند، در حاشیه آن نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات استان‌ها هم برپا شده است.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه بیشتر از شهر‌های به نام در زمینه فرش از جمله تبریز، کاشان و اراک حضور دارند و تعدادی از غرفه‌ها مربوط به فرش‌های عشایری هستند.

وی گفت: قیمت تابلو‌ها و فرش‌ها در نمایشگاه ١٠ الی ١۵ درصد کمتر از قیمت بازار است و با توجه به اینکه قیمت فرش‌های دستبافت بالا است، فروشندگان به منظور سهولت در خرید همشهریان این اجناس را به صورت اقساطی عرضه می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه تولیدکننده بزرگ لوستر و چراغ‌های تزئینی هم از تهران برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده و حضور دارند.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه در زمینه فرش و لوستر ۴٠ غرفه و در زمینه سوغات و صنایع دستی ٧٠ غرفه آماده ارائه خدمات به همشهریان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار