مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه خبر داد؛
مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه گفت: ٣۴ هزار و ٩۶۶ داوطلب نوبت دوم آزمون سراسری امسال در استان کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ 05 July 2023

رقابت ٣۴٩۶۶ داوطلب نوبت دوم کنکور در کرمانشاهمجید محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده از سوی سازمان سنجش در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه جاری به در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ همزمان در سراسر کشور و روز چهارشنبه ١۴ و پنج‌شنبه ١۵ تیرماه در ٢ نوبت صبح و عصر در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

مسئول حفاظت آزمون استان کرمانشاه، تصریح کرد: دانشکده‌های محل برگزاری آزمون در دانشگاه رازی شامل نفت و پتروشیمی، فنی و مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و حسابداری تربیت بدنی، برق و کامپیوتر و مجتمع کلاسی واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، دامپزشکی واقع در بلوار شیخ طوسی و کشاورزی واقع در میدان شهدا است.

وی عنوان کرد: مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان از روز یکشنبه یازدهم تیرماه و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org امکان پذیر است.

به گفته محمدی جمعاً ۳۴ هزار و ۹۶۶ داوطلب در استان کرمانشاه در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به رقابت می‌پردازند، از این تعداد ۲۰ هزار و ۸۶۸ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۸ داوطلب مرد است.

وی تاکید کرد: حدود ۵۰ درصد از داوطلبان شرکت در آزمون از گروه آزمایشی علوم تجربی هستند، در این نوبت از آزمون ۱۸ هزار و ۲۴۷ نفر از کل داوطلبین استان کرمانشاه در گروه آزمایشی علوم تجربی به رقابت می‌پردازند.

محمدی عنوان کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۰ هزار و ۸۸۹ نفر، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ٢ هزار و ۷۸۹ نفر، در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی ٢ هزار ١١۵ نفر و در گروه آزمایشی هنر ۹۲۶ نفر از استان کرمانشاه در این آزمون شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه ۲۹ حوزه اصلی و ۱۸۸ حوزه فرعی برای این مرحله از آزمون سراسری تدارک دیده شده، در شهر کرمانشاه، دانشگاه رازی، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه صنعتی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه‌های اصلی هستند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار