مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: پنج بازنشسته نمونه استان کرمانشاه بر اساس برخی شاخص‌ها مورد تجلیل قرار گرفته و به ستاد مرکزی معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 13 July 2023

اسکندر کاکایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: پرداخت مابه التفاوت چند ماه باقی مانده حقوق بازنشستگان هر سال در برج چهار و پنج انجام می‌شد اما امسال افزایش ٢١ و ٢٧ درصدی حقوق بازنشستگان در فروردین ماه مصوب و در اردیبهشت ماه اجرا شد.

وی افزود: ما به تفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت شد و پرداخت حقوق خرداد ماه آن‌ها کامل و بر اساس مصوبه هیئت وزیران بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحت پوشش قرار دادن اولاد بیش از سه نفر به شرط تحت کفالت برای بازنشستگان هم انجام می‌شود پیشتر کمک هزینه اولاد تا سه نفر بود و در حال حاضر کمک هزینه فرزندان بیش از سه نفر در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: پرداخت وام ٢٠ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران هم در دستور کار تامین اجتماعی است که بر اساس آن طی ٢ هفته گذشته لیست ٧٠٠ نفری (خارج از سهمیه سال ١۴٠٢) در کانون بازنشستگان اخذ شد.

کاکایی با اشاره به تجلیل از مستمری بگیران تامین اجتماعی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بر اساس شاخص‌هایی پنج نفر مستمری بگیر نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مراسم تجلیل در ستاد مرکزی که به صورت کشوری است ٢۵ ذی الحجه برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم یکی از مستمری‌بگیران نمونه کرمانشاه شاخص‌های لازم برای انتخاب به عنوان بازنشسته نمونه کشوری را دارا باشد.

کاکایی تاکید کرد: به مقوله ورزش و مسابقات ورزشی بازنشستگان هم همواره توجه ویژه داشتیم و امسال هم در دستور کار قرار دارد، همچنین اعزام به مسابقات و المپیادهای ورزشی خواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار