در آستانه برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح، پیشکسوتان و بازنشستگان در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 01 August 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از تسنیم، در این اجلاسیه که ظهر امروز برگزار شد، فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار کرد: انقلاب اسلامی از شاخصه رهبری صالح و همراهی مردم بهره می‌برد و چنین انقلابی هیچ وقت به بن بست نخواهد رسید.

سردار غلامحسین محمدی اصل خاطرنشان کرد: برخلاف اصول جنگ در سایر کشور‌ها ایمان مولفه اول و اصلی مبارزات و حرکت‌های دفع‌کننده انقلاب اسلامی در رسیدن به نقطه عزتمندی است و امیدواریم همین مولفه زمینه اعتلای ارزش‌های دینی و انگیزه معنوی را در این جامعه فراهم کند.

وی ماموریت نیروی انتظامی را تولید و تامین امنیت اعم از امنیت اخلاقی و اجتماعی اعلام و تصریح کرد: مرزبانی در دفاع از این مرز‌ها مخلصانه و مجاهدانه حضور دارد و ارتش ما نیز همواره سعی کرده است تا با عناصر ارزشی و انگیزه‌های پاک معنوی از این کشور و خط ولایت دفاع کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ماموریت سپاه و بسیج را نیز دفاع همه جانبه از کشور اعلام کرد و گفت: سپاه و بسیج انقلابی زیسته و انقلابی می‌ماند و در همه عرصه‌های علمی، فناوری، پیشرفت و آبادانی، رفع محرومیت و ... حاضر و مهیاست.

محمدی اصل سپاه و بسیج را سپر بلای نظام در صیانت از اعتقادات معنوی و ارزشی عنوان کرد و افزود: بصیرت و آگاهی مولفه حرکت سپاه و بسیج است تا در مقابل فتنه‌های عمروعاص و یزید زمان بتواند همچون مالک اشتر مجاهدانه در صحنه عمل حاضر باشد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس بیان کرد: پیشکسوتان سرمایه‌های نیرو‌های مسلح هستند و در یک جنگ نابرابر با مجاهدتی تمام اجازه ندادند تا وجبی از خاک این کشور به دست دشمنان بیفتد.

در این اجلاسیه فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز اظهار کرد: کمیته شهدای نیرو‌های مسلح همزمان با تشکیل دبیرخانه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده و ما موفق شدیم با برگزاری ۴۲ جلسه با همراهی ۱۶ نفر بیش از ۳۳ یادواره شهدا را به صورت محله‌ای و کوچه‌ای برگزار کنیم.

سردار سیدعلی تدین افزود: چهار مورد برپایی نمایشگاه فرهنگی، تجلیل از ۶۹۷ خانواده شهید نیرو‌های مسلح، دیدار با این خانواده‌ها به همراه ایثارگران و جانبازان به تعداد ۵۱۲ مورد، برپایی محافل قرآنی، شعر و خاطره گویی و ختم قرآن به همین مناسب برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار