اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: از محل اجرای نیت موقوفات مرتبط با نیات خیرات و مبرات برای بیش از ۲۰۰ بانوی سرپرست خانوار استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 01 August 2023

به گزارش تابناک کردستان،حجت الاسلام محمد کاروند اظهارکرد: اوقاف کردستان با برپایی کارگاههایی از جمله خیاطی، قالیبافی و صنایع دستی در شهرستان‌های مریوان، قروه، سنندج و سقز تحت عنوان طرح شمیم خدمت موفق به ایجاد شغل برای این تعداد بانوی سرپرست خانوار شد.

وی با بیان اینکه دراین کارگاهها اقدامات مناسبی در حوزه رفع موانع تولید انجام شده است، گفت: این اقدام اوقاف استان در راستای نیات امینانه واقف، تحقق شعار سال و همچنین رونق اشتغال و درآمدزایی برای زنان بویژه زنان سرپرست خانوار انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان یادآور شد: یکی از برنامه‌های این سازمان کمک به رونق تولید و اشتغال در استان است و در این راستا تلاش می‌کند که واقفان را به وقف اینگونه موقوفات ترغیب کند.

وی با بیان اینکه سنت حسنه وقف می‌تواند در زمینه‌های مختلف تاثیرگذاری بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی استان حضور واقفین و خیرین به سمت تولید و اشتغالزایی است که امیدواریم با حمایت خیرین و واقفین بتوانیم فعالیت‌های بیشتری در زمینه اشتغالزایی در استان انجام دهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار