مدیرکل استاندارد خوزستان از توقیف و جمع‌آوری ۱۰ ترازوی قاچاق از سطح بازار استان خبر داد و گفت: تمام وسایل سنجش غیرمجاز و قاچاق در سطح بازار را جمع‌آوری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 08 August 2023

علی داوودی با تاکید بر عزم جدی این اداره کل در برخورد با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: پدیده قاچاق، آثار و پیامدهای مخربی بر اقتصاد، معیشت و همچنین سلامتی مردم دارد و از این رو در جهت صیانت از حقوق مردم اداره کل استاندارد اقداماتی را اجرایی می‌کند.

وی افزود: در این زمینه کارشناسان این اداره کل در بازرسی از سطح بازار استان، ۱۰ عدد ترازوی قاچاق را توقیف و جمع‌آوری کرده‌اند.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: پرونده اعلام جرم این ترازوهای قاچاق که آثار مخربی در بازار نیز دارد، به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

داووی ادامه داد: اداره کل استاندارد خوزستان در خصوص بحث اوزان با توجه به مقوله کم فروشی و لزوم صیانت و رعایت حق الناس، با جدیت تمام وسایل سنجش غیرمجاز و قاچاق را در سطح بازار جمع آوری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: به متخلفان و افراد سودجو تحت هیچ عنوان اجازه داده نخواهد شد که به حق و حقوق مردم تعدی کنند و اداره کل استاندارد به عنوان یکی از متولیان این امر از حقوق مردم دفاع خواهد کرد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار