قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به ترس دشمنان از قدرت پهپاد‌های ایرانی، گفت: امروز دشمنان ترس این را دارند که ایران به کمک ابر قدرتی همچون روسیه رفته و تجهیزات پیشرفته نظامی خود را تحویل روسیه دهند.
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 10 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، سعید محمدی ظهر امروز در اولین یادواره ۴۵۰ شهید کوهدشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا شهید سید روح الله عجمیان و شهید مهدوی‌پور، اظهار کرد: موضوع ولایت و ولایت پذیری یکی از نیاز‌های اصلی جامعه امروز بوده و انسجام بخشی بین مومنین موضوعی است که شیطان هیچ وقت از تلاش برای شکستن این اتحاد کوتاه نمی‌آید.

وی با اشاره به آیات قرآن حول محور وحدت و ولایت پذیری، افزود: اطاعت از امر، ولی برای استقرار حکومت اسلامی واجب است و بنابراین بر ما نیز ادامه مسیر این شهدا در راستای ولایت‌مداری از واجبات است.

قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه شهدا همیشه به دنبال وحدت‌طلبی و انسجام قلوب مومنین بوده و در این مسیر جان خود را فدای اسلام و مردم کردند، گفت: امروزه دشمن نیز به دنبال انسجام درونی در جهت تحقق اهداف شوم خود تلاش می‌کند.

محمدی با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده دشمنان در اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: دشمن روی اغتشاشات زن، زندگی، آزادی حساب گسترده‌ای باز کرده بود و حتی در جلسات داخلی، رهبران خود را نیز برای پس از براندازی انتخاب کرده بودند، اما آن‌ها رشادت‌های «روح‌الله عجمیان»‌ها را در نظر نگرفته و از این رو به سد مستحکم استقامت جوانان انقلابی برخورد کردند.

وی بیان داشت: سایه عنایت الهی بر سر جمهوری اسلامی ایران گسترده شده و حرکت‌های دشمنان شاید بتواند مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را آهسته کند، اما هیچ وقت نمی‌تواند این حرکت عظیم را متوقف کند.

قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه اگرچه کاستی‌هایی وجود دارد، ولی این موارد در مقابل پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار کوچک هستند، افزود: با همت و مدیریت انقلابی باید در جهت اصلاح آن موارد نیز قدم برداریم.

محمدی با اشاره بر ترس دشمنان از تحویل پهپاد‌های ایرانی به کشور روسیه، عنوان کرد: امروزه دشمنان ترس این را دارند که ایران به کمک ابر قدرتی همچون روسیه رفته و تجهیزات پیشرفته نظامی خود را تحویل روسیه دهند.

وی، ایران را یکی از کشور‌های افتخار آفرین در حیطه‌های علمی برشمرد و گفت: در موضوع تولید واکسن ایران یکی از کشور‌های قدرتمند است و دشمنان انتظار این پیشرفت را نداشتند.

قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: ما مکلف هستیم که در راستای بهبود وضعیت مردم قدم برداریم و زمانی که این مسوولیت را قبول کرده‌ایم باید از همه زندگی خود در جهت ارتقا و انتفاع مردم اقدام کنیم.

محمدی، مراسم‌های تاسوعا و عاشورای حسینی مردم لرستان را یکی از دیدنی‌ترین عزاداری‌ها در دنیا خواند و افزود: مسوولین شهرستان مجدانه پیگیر مشکلات و مسائل این شهرستان هستند، چرا که این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار