مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت : اگر فرهنگ وقف به نیت اصحاب رسانه جا بیفتد، با ایجاد یک درآمد پایدار، مشکلات بسیاری حل خواهد شد و اگر شما نبودید اقدامات دولت و تلاش ها در پستوی ادارات باقی می ماند و مردم از این اقدامات اطلاع پیدا نمی‌کردند.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 11 August 2023

اگر فرهنگ وقف به نیت اصحاب رسانه جا بیفتد، با ایجاد یک درآمد پایدار، مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر : "حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی" پنجشنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران در شهرستان ملایر، اظهار کرد: اصحاب رسانه تبلیغ کنند تا موقوفاتی به نیت اصحاب رسانه اتفاق بیفتد و متولی و عهده دار آن موقوفات خودشان باشنداطلاع رسانی خبرنگاران نقش بسزایی در امیدآفرینی بین مردم دارد/خبرنگاران یار دوازدهم دولت و نظام هستند

وی تصریح کرد : اگر شما نبودید اقدامات دولت و تلاش ها در پستوی ادارات باقی می ماند و مردم از این اقدامات اطلاع پیدا نمی‌کردند.

حاجی زین العابدینی بیان کرد : رسالت خبرنگاران  مثل رسالت حضرت زینب(س) است چرا که اطلاع رسانی خبرنگاران نقش بسزایی در امیدآفرینی بین مردم داشته و نگاهشان به دولت تغییر کرده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان تاکید کرد : اگر مورد بی مهری قرار گرفتید کوتاه نیایید چراکه رسالت شما، رسالت حضرت زینب(س) است.

"سلمان اسماعیلی" فرماندار ویژه ملایر در ادامه بیان کرد : در صورت عدم فعالیت خبری در شهرستان، ملایر حتما شهر خوبی برای زندگی نبود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران یار دوازدهم دولت و نظام هستند ،افزود : این امر مبارک و مقدسی است که یک جمع با وجود سلایق فرهنگی، اجتماعی یک هدف را دنبال کنند.

اسماعیلی یادآور شد : اگر پیشرفتی اتفاق افتاده به واسطه فعالیت اصحاب رسانه است،  امیدآفرینی که سبب پیوند افراد مختلف یک جامعه با وجود تفاوت ها و سلایق مختلف می شود، از جمله اقدامات خبرنگاران است.

فرماندار ملایر مطرح کرد : آنچه مردم جامعه را به ویژه در ۱۰۰ سال اخیر در ابعاد مختلف کنار یکدیگر جمع کرده و اتفاقات خوب را رقم زده، عبارت مقدس مطالبه گری است.

نماینده عالی دولت در ملایر خاطر نشان کرد :خبرنگاران پرچم دار مطالبه گری هستند، با وجود اختلاف سلایق مختلف، تلاش منسجم شبانه روزی و خالصانه اصحاب رسانه می تواند ما را به یک آرمان شهر برساند.

وی تاکید کرد : حمایت از خبرنگاران وظیفه ما مدیران است، گاهی اوقات برخی خطوط خبری ممکن است مطلوب نباشد؛ اختلاف نظر طبیعی است اما همه در هدف مشترک اتفاق نظر داریم.

اطلاع رسانی خبرنگاران نقش بسزایی در امیدآفرینی بین مردم دارد/خبرنگاران یار دوازدهم دولت و نظام هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار