تردد خودرو در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 14 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در دیگر محورهای منتهی به مازندران را عادی و روان ذکرکرد و اظهار داشت: در آزاد راه تهران شمال، محور هراز و فیروزکوه تردد خودروها بصورت عادی و روان در جریان است.

وی با اشاره به حجم بالای تردد خودرویی در محورهای منتهی به مازندران بویژه در ایام تعطیلات تابستانی و آخر هفته، طرح محدودیت‌های ترافیکی با هدف تسهیل در تردد خودرویی در جاده‌های ارتباطی این استان اجرا می‌شود.

این مقام مسوول از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و مدیریت سفر، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد بیش از ۲۲۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰مرداد امسال، گفـت: تردد خودرو در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جهان‌تاب خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار