بازرس کل لرستان گفت: مدیران سیما و منظر شهری شهر خرم‌آباد اقدامات فوری در جهت بهبود و ارتقا شرایط ایمنی پارک‌های شهر اتخاذ نمایند و جهت حفاظت و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات پارک ها و جلوگیری از سرقت به نگهبان مداوم نیازمند است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 17 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، سعید رازانی بازرس ظهر امروز در جلسه با مسوول سیما و منظر شهری شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: طی بازدید‌ها و کنترل‌های میدانی انجام شده نواقص زیادی در سطح شهر مشاهده شده که امیدواریم ظرف مدت کوتاهی ایرادات برطرف و ساماندهی شود و ما باید کار قانونی را به درستی انجام دهیم و اگر سازمان پارک‌ها و فضای سبز بر کار پیمانکاران نظارت درستی داشته باشد، رضایتمندی مردم بالا می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: مسوولین سیما و منظر شهری شهر خرم‌آباد موظفند به مواردی از جمله برنامه‌ریزی برای گل‌کاری و ایجاد فضای سبز، کنترل و بررسی صورت وضعیت‌های پیمانکاران فضای سبز و انطباق آن‌ها با مفاد قرارداد و کار‌های انجام شده، نظارت بر تنظیف سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها، توجه کامل به استاندارد و ایمن بودن وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، مراقبت و حفاظت از تأسیسات و تجهیزات موجود در پارک‌ها، تامین روشنایی پارک‌ها توجه نمایند و چنانچه در این زمینه پیمانکاران مسامحه و سهل انگاری نمایند از صورت وضعیت آن‌ها کسر خواهد شد و کسانی که ذی‌مدخل هستند، بایستی باسخگو باشند.

بازرس کل لرستان در ادامه گفت: ایمن سازی محیط بازی کودکان در کاهش حوادث و آسیب به آن‌ها نقش اساسی دارد که در بازدید‌های سطح شهر به ایمنی محیط بازی توجه نشده است و تجهیز فضای بازی کودکان در پارک‌ها اعم از لوازم بازی، کفپوش و ... به پیمانکاران سپرده می‌شود که باید نهایت دقت صورت گیرد و هر گونه قصور و حادثه احتمالی متوجه پیمانکار است.

وی ادامه داد: مدیران سیما و منظر شهری شهر خرم‌آباد اقدامات عاجل در جهت بهبود و ارتقا شرایط ایمنی پارک‌های شهر اتخاذ نمایند و جهت حفاظت و نگهداری از تاسیسات و تجهیزات پارک‌ها و جلوگیری از سرقت به نگهبان مداوم نیازمند است.

بازرس کل لرستان با بیان اینکه اولویت نخست رضایتمندی مردم است، افزود: شهروندان می‌توانند تخلفات پیمانکاران فضای سبز شهر خرم‌آباد را به شماره گویا ۱۳۶ سازمان بازرسی گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار