کد خبر: ۱۱۲۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 26 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت:

پل جاده سوادکوه شهر پل‌سفید در طرح های سفر رئیس جمهور به مازندران دیده خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، احمد توکلی در بازدید از پل در حال ساخت جاده سوادکوه در شهر پل‌سفید با بیان اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان برای ساخت این پل هزینه شده است، اظهار کرد: برای تکمیل این پل به حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی پل در حال ساخت شهر پل سفید را از طرح های مهم عمرانی استان مازندران برشمرد و افزود: عملیات عمرانی پل از سال ۱۳۹۹ آغاز شده است و تاکنون حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای برون رفت از اجرای کند این طرح، در سفر رئیس جمهور به مازندران در ایست سفر گنجانده خواهد شد، تصریح کرد: جاده سوادکوه به دلیل برخورداری از ظرفیت ترانزیتی بسیار مهم است و با اجرای پل شهر پل سفید، چهار خطه شدن این جاده پایان می‌پذیرد.
توکلی با بیان اينکه طول این پل ۲۰۰ متر و عرض آن بیش از ۲۴ متر است، یادآورشد: این پل به ۱۱۸ شمع نیاز دارد و اجرای این طرح به روز و عملیات عمرانی بالایی برخوردار است.
وی هدف از اجرای این پل را کاهش بار ترافیکی و دسترسی آسان به مازندران اعلام و خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی جاده سوادکوه به دلیل داشتن شرایط خاص برای ایجاد دیواره دو راسته کوه و رودخانه ، ابنیه همانند پل و تونل و دیگر اقدامات پر هزینه است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار