رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ١٠ هزار بوته گل در محوطه پایانه مرز خسرویکاشت شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ 29 August 2023

کاشت ١٠٠ اصله درختچه در محوطه پایانه مرز خسرویکامجو غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص اقدامات این سازمان در ایام اربعین، اظهار کرد: کاشت ١٠ هزار بوته گل رز مینیاتوری و نسترن سفید، اهدا ۵۰ گلدان گل آپارتمانی آبی، ۱۰ سرویس کود حیوانی برای ایجاد فضای سبز در محوطه پایانه مرز خسروی از اقدامت این سازمان است.

وی افزود: اعزام ۶ نفر نیروی کارگری فضای سبز برای انجام کاشت گل، گیاه و درختچه در پایانه مرز خسروی صورت گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ۳۵ تخته بنر با ابعاد مختلف بر روی پل‌ها و بیلبوردها به نسبت موضوعات مختلف اربعینی در طول مسیر زوار و شهروندان واقع در شهر کرمانشاه نصب شد.

غلامی خاطرنشان کرد: نصب ۱۵ تخته بنر با موضوع اربعین در ابعاد سه در چهار در شهر کرمانشاه، ۱۰ تخته پنل با موضوع امداد زائر نصب شده و ۱۲ تخته بنر نیز در خصوص اربعین بر روی پل‌های عابر پیاده نصب شده است.

وی گفت: از جمله اقدامات ستاد اربعین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه تهیه دستورالعمل سیاه پوش کردن شهر در ایام محرم و صفر بود.

وی افزود: تعداد ۲۵ جایگاه تهیه طرح نصب تابلوهای راهنما مسیر و جانمایی آن‌ها در سه مسیر شهری انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه اذعان کرد: از جمله دیگر اقدامات می‌توان به برنامه نصب المان‌های محرمی، حضور مدیرعامل و همراهان در مرز خسروی در طی چند روز به منظور هماهنگی و آماده‌سازی مسیر زائران اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار