رئیس پلیس راه استان قزوین از آماده باش کامل پلیس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین در محورهای استان تا پایان تعطیلات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 07 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منشن با اشاره به موج بازگشت زائرین اربعین از روز گذشته و امروز اظهار کرد: زائرین استان همدان از آوج وارد محور‌های استان قزوین می‌شوند که در حال حاضر ترافیک به صورت نیمه سنگین و روان است.

وی افزود: از زائرین اربعین درخواست می‌شود قبل از حرکت به سمت استان‌های خود حتما در موکب‌ها و استراحتگاه‌های تعیین شده حاشیه راه‌ها استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی، وارد محور‌ها نشوند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه بین ۶ تا هشت ساعت طول می‌کشد تا زائرین اربعین به مقصدشان یعنی استان قزوین و استان همدان و... برسند، نیاز است رانندگان در بین راه هر ۲۰ دقیقه یک بار استراحت کنند و این مهم ضروری را جدی بگیرند و باید بدانند در صورتی که با خستگی و خواب آلودگی رانندگی کنند احتمال وقوع تصادفات و واژگونی خودرو‌ها وجود خواهد داشت.

ذاکری منش بیان کرد: با توجه به اینکه پلیس راهور استان قزوین تا پایان تعطیلات در آماده باش کامل در محور‌ها مستقر است، زیرساخت‌های لازم برای حضور پلیس در محور‌ها برای خدمت به زائرین اربعین تقویت شده و استان قزوین برای خدمتگزاری به زائرین آمادگی کامل را دارد.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تمام محور‌های استان قزوین به ویژه رعایت فاصله طولی و بستن کمربند ایمنی تاکید کرد و افزود: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن و خوشی را برای خانواده‌های خود رقم می‌زنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار