امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی پیشرفت‌های کشور، گفت: مردم باید بدانند که با وجود دشمنی‌های داخل و خارج، هیچ نظامی نتوانسته این گونه پیشرفت کند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 08 September 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به حماسه بزرگ اربعین حسینی، اظهار داشت: میلیون‌ها انسان عاشق و دلباخته از سراسر عالم پیاده به سمت مرکز عشق عالم، امام حسین (ع) رفتند.

وی با بیان اینکه کدام مکتب می‌تواند چنین حماسه‌ای خلق کند، افزود: این حماسه جهانی شده و جهانی‌تر خواهد شد.

شمسی‌فر با بیان اینکه هر چه دشمنان با عقل ناقص خود و رسانه‌هایشان می‌خواهند این حماسه عظیم را تضعیف کنند، نمی‌توانند عنوان کرد: روزی خواهد رسید که این حماسه همه عالم را خواهد گرفت و زمینه‌ساز ظهور امام‌زمان (عج) خواهد شد و این پرچم به دست او سپرده خواهد شد.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به ۱۷ شهریور، سالروز قتل‌عام قیام مردم در میدان شهدای تهران از سوی رژیم فاسد پهلوی، تصریح کرد: تاریخ پر از جنایت حاکمان ظالم از جمله خاندان پهلوی است.

شمسی‌فر با بیان اینکه این‌ها کشور را در حوزه‌های علمی، صنعتی، تکنولوژی، صنایع نظامی و بهداشت عقب نگه داشته بودند، افزود: این‌ها به فساد خودشان مشغول بودند.

وی با اشاره به روز سینما، افزود: جهان کفر در رسانه‌های خود ارزش‌ها را زیرسوال می‌برد و دین را تضعیف می‌کند و واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: رسانه بسیار تأثیرگذار است، ما در کشور گنجینه‌هایی داریم که می‌شود در مورد آن‌ها فیلم ساخت، رشادت‌های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله این‌ها است که باید در رابطه با آن‌ها فیلم ساخت.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها موظف هستند که موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را اطلاع‌رسانی کنند، عنوان کرد: مردم باید بدانند که با وجود دشمنی‌های داخل و خارج، هیچ نظامی نتوانسته این گونه پیشرفت کند، اما رسانه‌های غرب با هجمه و دروغ‌پردازی تلاش دارند که واقعیت‌ها به گوش مردم نرسد.

شمسی‌فر گفت: کسانی که در سینما هستند باید نسبت به اطلاع‌رسانی این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف تلاش کنند.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری، افزود: ظرفیت‌ها، داشته‌ها وفرصت‌ها در این بیانیه ذکر شده و باید در این مسیر برای رفع مشکلات تلاش کنیم تا به قله‌های پیشرفت دست پیدا کنیم.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اثرات وقف، عنوان کرد: اثرات وقف تا روز قیامت می‌ماند و لازم است که فرهنگ وقف به خصوص در حوزه علم در میان مردم گسترش پیدا کند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار