رئیس پلیس‌ راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در لاین شمالی آزادراه قزوین- کرج حدفاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲ و از عوارضی شماره ۲ تا دانشگاه آزاد سنگین و پرحجم است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 14 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان قزوین اظهار کرد: شمار قابل توجهی از مسافران از عصر روز گذشته سفر خود را آغاز کرده و این بار ترافیکی در برخی آزادراه‌های استان تا ساعت ۱۲ شب ادامه داشت.

وی افزود: از صبح امروز شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین و سنگین به ویژه در باند شمالی خروجی آزادراه تهران و البرز بودیم به طوری که میزان تردد تا شهر محمدیه و عوارضی ۲ به صورت سنگین و در ادامه تا کنار گذر آزاده راه شمال به صورت نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه استان قزوین اضافه کرد: بیشتر حجم تردد مسافران در آزادراه قزوین به گیلان است و پیش‌بینی می‌شود که این بار ترافیکی در ساعات آینده نیز افزایش پیدا کند لذا توصیه می‌کنیم که رانندگان سفر خود را به ساعات منتهی به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

سرهنگ ذاکری‌منش ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که از عصر روز شنبه شاهد پیک ترافیک بازگشت مسافران باشیم، از این رو توصیه می‌کنیم که مسافران زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند تا دچار ترافیک نشوند.

وی تصریح کرد: همچنین توصیه می‌شود که رانندگان هنگام بازگشت از سفر حتما استراحت قبل و بین راهی داشته باشند چراکه در تعطیلات اخیر شاهد مشکلات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بودیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان گفت: حتما رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی حین رانندگی، از هرگونه شتاب بپرهیزند و فاصله طولی را رعایت کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار