رییس پلیس راه استان قزوین گفت: پلیس از شهروندانی که در تعطیلات اخیر اقدام به سفر کرده اند درخواست دارد تا برای جلوگیری از ترافیک، زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ 15 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین و پرحجم روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در سطح راه‌های ارتباطی این استان، به طور حتم از فردا /شنبه/ که شاهد بازگشت موج مسافران از تعطیلات خواهیم بود، دوباره با ترافیک‌های سنگین به ویژه در آزادراه‌های قزوین روبرو می‌شویم.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ترافیک و حوادث جاده‌ای به مسافران و رانندگان توصیه می‌کنیم تا زمان بازگشت خود را به اول وقت فردا /شنبه/ و یا بعد از این روز موکول کنند.

این مسوول انتظامی، خواب آلودگی را مهمترین عامل تصادفات جاده‌ای در چنین ایامی اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به خستگی سفر، رانندگان پس از تعطیلات به طور حتم خسته بوده و سعی دارند هنگام بازگشت سریع‌تر به مقصد خود برسند که همین مساله متاسفانه گاهی اوقات حوادث تلخ و ناگواری را رقم می‌زند.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به اینکه رانندگان هنگام بازگشت ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی به توصیه و تذکرات پلیس مستقر در جاده‌ها نیز توجه داشته باشند، افزود: حرکت در بین خطوط، رعایت فاصله طولی، عدم توقف در حاشیه راه، بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان و در نهایت صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان از جمله موارد مهمی هستند که رانندگان در طول سفر بایستی به آن توجه کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار