رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین اما روان در لاین جنوبی آزادراه های این استان خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده های این استان را دارند نسبت به رعایت قوانین رانندگی دقت لازم را به عمل آورند.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 24 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منشی اظهار کرد: صبح امروز ترافیک در لاین جنوبی برخی از نقاط آزادراهی استان سنگین بود و پیش بینی می‌کنیم ترافیک عصر امروز نیز به دلیل بازگشت جاماندگان از سفر به مقصد خود، شاهد ترافیک سنگین هم باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به طور رسمی از فردا شاهد بازگشایی جدی مدارس خواهیم بود، به رانندگانی که قصد عبور از راه‌های روستایی دارند توصیه می‌کنیم تا نسبت به تردد والدینی که فرزندان خود را به مدرسه می‌برند، دقت بیشتری داشته باشند و با احتیاط لازم برانند.

به گفته وی، رانندگان در عبور از عرض جاده در راه‌های روستایی و برخی از نقاط جاده‌های اصلی که دارای مدارس حاشیه راه هستند مراقبت کامل داشته باشند و با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: اعمال محدودیت تردد در لاین رفت و برگشت جاده قدیم قزوین - رشت همچنان تا ساعت ۲۴ امروز به قوت خود باقی خواهد ماند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار